וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו שוב בליגה האירופית, טוטנהאם עם הראש במנצ'סטר?

"המיוחד" וקבוצתו פנרבחצ'ה יארחו את סן ז'ילואז במחזור הפתיחה, חלאילי לא צפוי לפתוח בשורות הבלגים. התרנגולים יארחו את אלופת אזרבייג'אן, פוסטקוגלו כנראה יבצע רוטציה בשל המשחק באולד טראפורד ביום ראשון

תיקתקנו, 25.9/ספורט1

המחזור הראשון בליגה האירופית יסתיים מחר (חמישי, החל מ-19:45) כאשר יתקיימו תשעה משחקים. מכבי תל אביב תתארח בפורטוגל אצל בראגה, אבל בנוסף זוכת הקונפרנס ליג אולימפיאקוס תתארח אצל ליון, אייאקס תארח את בשיקטאש, טוטנהאם תפגוש בביתה את קרבאח וענאן חלאילי ואוניון סן ז'ילואז יתארחו באיסטנבול אצל פנרבחצ'ה.

ז'וזה מוריניו מאמן פנרבחצ'ה. dia images, GettyImages
שוב בליגה האירופית. מוריניו/GettyImages, dia images

פנרבחצ'ה - אוניון סן ז'ילואז (חמישי, 19:45, ספורט1)

ז'וזה מוריניו נחת הקיץ באיסטנבול במטרה להשיב את המועדון לליגת האלופות, אבל הדחה דרמטית מול ליל הובילה לעונה חמישית ברציפות שבה המפעל הבכיר באירופה נערך ללא "המיוחד". גם בליגה פנרבחצ'ה כבר בעמדת רדיפה בעקבות שתי מעידות, האחרונה הייתה ב-3:1 לגלאטסראיי בסוף השבוע, הפסד שאיפשר לגלטסראיי המושלמת לייצר יתרון של חמש נקודות בתום שישה מחזורים. סופיאן אמרבאט ויוסף אן-נסירי צפויים לפתוח בפנרבחצ'ה. מנגד, חלאילי לא צפוי לפתוח אצל הבלגים, שלא ניצחו בכל ארבעת משחקיהם האחרונים בליגה ולזכותם שני ניצחונות בלבד בשמונה מחזורים. גם סן ז'ילואז קיוותה לשחק העונה בליגת האלופות, אבל הפסידה בשני המפגשים לסלביה פראג במוקדמות. מוחמד פוסייני שהורחק מול הצ'כים, ייעדר.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
דומיניק סולאנקה חוגג עם שחקני טוטנהאם. GettyImages
מפגש עם מנצ'סטר יונייטד מעבר לפינה. סולאנקה, סון ומדיסון/GettyImages

טוטנהאם - קרבאח (חמישי, 22:00, ספורט2)

טוטנהאם ניצחה משחק אחד בלבד בארבעת מחזורי פתיחת הפרמיירליג וגם בגביע הליגה נזקקה לניצחון דרמטי על קובנטרי, אבל במחזור האחרון כבר נראתה יותר טוב כאשר השלימה מהפך ב-1:3 על ברנטפורד. לכן, אנג' פוסטקוגלו עשוי לבצע רוטציה יחסית רחבה מול אלופת אזרבייג'אן, כי ביום ראשון מצפה לו מפגש עם מנצ'סטר יונייטד - שגם היא העונה משתתפת בליגה האירופית. קרבאח הבקיעה הקיץ שביעייה לרשת לודוגורץ במוקדמות ליגת האלופות, אבל אחר כך הודחה מהמפעל בעקבות שני הפסדים על האפס מול דינמו זאגרב.

משחקי חמישי בליגה האירופית

  • פנרבחצ'ה - סן ז'ילואז
  • מאלמו - ריינג'רס
  • אייאקס - בשיקטאש
  • פרנקפורט - ויקטוריה פלזן
  • סטיאווה בוקרשט - ריגה
  • ליון - אולימפיאקוס
  • רומא - אתלטיק בילבאו
  • בראגה - מכבי תל אביב
  • טוטנהאם - קרבאח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully