וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בראגה היא מבחן גדול עבורנו": מכבי תל אביב ממריאה לפורטוגל

25.9.2024 / 8:54

לאזטיץ' מתלבט לגבי המערך אך ככל הנראה ימשיך עם 4-3-3 וישיב להרכב את דוידזאדה ופרץ. התלבטות לגבי אדו שנדחק לשוליים בשני המשחקים האחרונים, סערת זהבי נרגעה. הצהובים לא יתאמנו באצטדיון בו ייערך המשחק (חמישי, 22:00, ספורט4)

תקציר ניצחון החוץ של מכבי תל אביב 0:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

אחרי הניצחון על מ.ס. אשדוד, הפציעות של רוי רביבו ועידו שחר וההמולה התקשורתית סביב ערן זהבי, מכבי תל אביב תמריא היום (רביעי) בצהריים לפורטוגל למשחק הראשון שלה בליגה האירופית מול ספורטינג בראגה (חמישי, 22:00, ספורט4). הבוקר תקיים הקבוצה אימון בקרית שלום ואחריו תצא לנתב"ג, כך שלמעשה השחקנים לא יתאמנו באיצטדיון בו יערך המשחק מחר.

זהבי, שכאמור מיקד את כל תשומת הלב אליו אחרי המשחק באשדוד, התאמן אתמול כרגיל ונראה שלעת עתה, העניינים סביבו רגועים.

המאמן ז'ארקו לאזטיץ' מתלבט לקראת מחר בנוגע למערך ועל אף ששקל מעבר לשלושה בלמים, ההערכה היא שהוא ישמור על התבנית שלו עם 4-3-3. אחרי הפציעה של רוי רביבו, יחזור אופיר דוידזאדה להרכב וגם דור פרץ יפתח אחרי שבאשדוד נשאר על הספסל למנוחה, אבל הוקפץ מהר כבר במחצית השנייה לדשא בשל הפציעה של עידו שחר. מעבר לעניין המערך לאזטיץ' מתלבט גם בנוגע להנרי אדו, שבשני המשחקים האחרונים נדחק לשוליים ואם הסרבי לא ישתמש בו, הוא עלול לאבד אותו לגמרי.

שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל. לירון מולדובן
יוצאים לדרך. שחקני מכבי תל אביב/לירון מולדובן

רז שלמה אמור לחזור להרכב מחר אחרי שנח ביציע מול אשדוד, סתיו למקין ככל הנראה יתלבש לראשונה. "בראגה היא מבחן גדול עבורנו. אחרי הרבה זמן נשחק מול קבוצה שאמורה להיות על הנייר טובה יותר ונראה לאן זה ייקח אותנו", אמרו שחקנים לקראת תחילת הדרך בליגה האירופית.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

ביום ראשון תארח מכבי תל אביב את עירוני טבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully