וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנור סולומון ברמה אחרת, ככה הוא נראה כשפירק את לידס"

גם ב-BBC התפעלו מהופעת הבכורה של הישראלי בצ'מפיונשיפ: "הוא היה כל כך טוב, מהדקה הראשונה". חבר בלהקת רוק מפורסמת החמיא

קויק: מנור סולומון חתם בלידס יונייטד/leedsunited, טיקטוק

הופעת הבכורה המוצלחת של מנור סולומון במדי לידס יונייטד ממשיכה לגרור מחמאות בתקשורת הבריטית. גם בפודקאסט של רשת BBC העוסק בלעדית בקבוצתו החדשה של הישראלי, התלהבו מהיכולת שגילה במשחק ה-0:2 על האל סיטי, במהלכו בישל שער.

"לייצר סינרגיה כזאת עם סולומון כל כך מהר זה מבריק. הוא היה השחקן הבולט מבחינתי. ניל רדפרן בחר בו לאיש המשחק, הוא היה כל כך טוב", אמר העיתונאי אדם פופ שהזכיר את משחק הגביע האנגלי שבו סולומון כבש לפני שתי עונות. "הוא נראה בדיוק כמו השחקן שראינו מפרק את לידס במדי פולהאם. מהדקה הראשונה הוא היה נפלא".

זה היה משחקו הראשון של המושאל מטוטנהאם אחרי כמעט שנה, לכן רבים ציפו שהוא יצטרך להסיר חלודה. אבל סולומון קיבל מיד עם הגעתו את חולצת ההרכב וסיפק 74 דקות טובות, כשהבישול הגיע בדקה ה-63: "חשבתי שהוא יהיה גמור אחרי שעה, אבל הוא עשה שתי הטעיות והגביה כדור מושלם וחשבתי לעצמי 'הבחור הזה ברמה אחרת'. לדעתי הוא היה מבריק, פנטסטי", הוסיף פופ.

צפו: ביצועיו של מנור סולומון בהופעת הבכורה במדי לידס יונייטד

בסיסט להקת "קייזר צ'יפס" סיימון ריקס, שהוא אחד הפאנליסטים בפודקאסט המדובר, טען: "סולומון מעניין. דניאל פארקה בטח סמך עליו רבות אם הוא שילב אותו בהרכב כבר בהתחלה. הוא לא שיחק כדורגל לאחרונה ולפני כן הוא היה פצוע במשך הרבה זמן. הוא מוכשר וזריז, ונתן בישול נהדר שהגיע בדיוק כשהיה נראה שהוא מוריד בקצב וחשבת 'אולי הוא עדיין לא בכושר וזה הזמן להחליף אותו'".

עוד ציין ריקס: "זה היה אחד הרגעים האלה שבהם סולומון פשוט החליט 'נמאס לי לבזבז זמן עם הבחור הזה, אני פשוט אתן הרמה מצוינת ונבקיע שער'. זה הרגיש שהוא מסוגל לזה בכל זמן נתון והוא רק העביר את הזמן עד אז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully