וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בישול מושלם": מאמן לידס מתלהב מסולומון, גם התקשורת הבריטית

הישראלי רשם בכורה מעודדת מאוד וקיבל ציונים גבוהים בתקשורת ("השפעה גדולה"). מאמנו: "ידעתי שיספק את הסחורה עם הניסיון שלו"

קויק: מנור סולומון חתם בלידס יונייטד/leedsunited, טיקטוק

מנור סולומון רשם אמש (שבת) הופעת בכורה טובה במדי לידס יונייטד, כשקיבל את חולצת ההרכב והשיב עם בישל יפה ב-0:2 הביתי על האל סיטי. שחקן הכנף הישראלי תפס את מקומו של דניאל ג'יימס, שנפצע במחזור הקודם, מצא בדקה ה-63 את מתאו ג'וזף הספרדי שהמשיך פנימה, ובדקה ה-74 ירד לספסל.

"משחק ראשון באלנד רואוד מתחיל כמו שצריך", צייץ סולומון לאחר המשחק. "תודה לכל על קבלת הפנים הנעימה". בתקשורת המקומית החמיאו לישראלי והעניקו לו את הציון 8 - הגבוה ביותר בקבוצה. "איזו השפעה", נכתב ב"לידס לייב", "המון אנרגיה, ריצות מסוכנות ואסיסט חשוב". ב"יורקשייר איבנינג פוסט" קיבל שחקן הכנף ציון 7: "היו לו כמה רגעים שקטים וחלודה, אבל גם ניצוצות של הסכנה שיהווה ואסיסט מבריק. הוא הפך כלום למשהו עם היכולות שלו, הקצב וההגבהה הנהדרת".

המאמן דניאל פארקה נשאל לאחר המשחק האם ההחלטה להעניק לסולומון את חולצת ההרכב היתה קשה והשיב: "יש לו ניסיון באנגליה, הוא הוכיח הרבה. הוא כבר היה בכושר, הייתי משוכנע שהוא יכול לספק את הסחורה עם הניסיון שלו וזה מה שקרה. הוא נראה חד באימונים ושלח בישול מושלם".

צפו בבישול

לידס, שפספסה את הכרטיס לפרמיירליג בעונה שעברה כשהפסידה לסאות'המפטון בגמר הפלייאוף, פתחה את העונה בליגת המשנה עם שתי תוצאות תיקו וכעת זהו ניצחון שני ברציפות, כך שהיא עדיין בלתי מנוצחת וניצבת במקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully