וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מנור סולומון סיפק בישול נהדר בבכורה, 0:2 ללידס על האל

שחקן הכנף פתח בהרכב, הכין לג'וזף הספרדי (63) והוחלף בדקה ה-74. פירו הוסיף את השני ולידס עדיין בלתי מנוצחת בליגת המשנה

קויק: מנור סולומון חתם בלידס יונייטד/leedsunited, טיקטוק

ארבעה ימים אחרי שחתם רשמית על חוזה לעונה אחת בלידס כמושאל מטוטנהאם, מנור סולומון כבר נכלל בהרכב היום (שבת) והחל את הקדנציה עם בישול נהדר ב-0:2 הביתי על האל סיטי. שחקן הכנף הישראלי תפס את מקומו של דניאל ג'יימס, שנפצע במחזור הקודם, ואחרי מחצית מאופסת פרץ בצד שמאל בדקה ה-63 והכין בכדור רוחב למתאו ג'וזף הספרדי שהקדים את השומר שלו והסיט אל הרשת. בדקה ה-74 ירד סולומון לספסל אחרי בכורה מעודדת למדי, ומחליפו יואל פירו חתם את התוצאה במתפרצת שבע דקות לאחר מכן.

לידס, שפספסה את הכרטיס לפרמיירליג בעונה שעברה כשהפסידה לסאות'המפטון בגמר הפלייאוף, פתחה את העונה בליגת המשנה עם שתי תוצאות תיקו וכעת זהו ניצחון שני ברציפות, כך שהיא עדיין בלתי מנוצחת וניצבת במקום הרביעי. האל, שלא ניצחה בלידס מאז דצמבר 2018, הפסידה לראשונה אחרי שלוש תוצאות תיקו.

צפו בבישול

מנור סולומון שחקן לידס מול וויל ג'רוויס שחקן האל סיטי. Cameron Smith, GettyImages
מנור סולומון בפעולה/GettyImages, Cameron Smith

* יואב הופמייסטר פתח בהרכב קורונה קיילצה וספג כרטיס צהוב ב-80 דקות, בתיקו המאופס בחוץ מול פושצ'ה ניפולומיצה במחזור השביעי בליגה הפולנית. קבוצתו נותרה מעל הקו האדום.

* דן גלזר שיחק 11 דקות כמחליף בהפסד הביתי של ניז'ני נובגורוד 3:0 לאלופה זניט סנט פטרסבורג. המארחת נותרה עם שש נקודות בלבד אחרי שבעה מחזורים בליגה הרוסית.

* דוד קלטינס נותר על הספסל של סט. ג'ונסטון, שהפסידה במגרשה 2:1 למאת'רוול במחזור הרביעי בסקוטלנד ובמאזנה רק שלוש נקודות עד כה.

* ניב גוטליב שיחק 62 דקות בהרכב של אורי גוטמן, שערך בכורה כמאמן פראלימני בליגה הקפריסאית והפסיד בבית 1:0 לקרמיוטיסה. אביב אברהם שיחק 11 דקות ב-0:1 הביתי של א.א.ל לימסול על אומוניה ארדיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully