וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון חתם בלידס: "מוכן להראות את עצמי מחדש"

הישראלי בן ה-25 הושאל מטוטנהאם לעונה הקרובה וינסה לסייע לטווסים להעפיל בחזרה לפרמיירליג: "כולם יודעים מה המטרה שלנו. אני אחרי עונה קשה, אבל כשיר ומוכן לחזור לרמות הגבוהות ביותר". הבכורה תהיה כבר בשבת מול האל סיטי?

שפילד וונסדיי - לידס יונייטד 2:0/ספורט1

התחנה הרביעית של מנור סולומון מעבר לים והשלישית בממלכה: שחקן הכנף בן ה-25 הוצג היום (שלישי) בתור שחקן החיזוק החדש של לידס יונייטד, מהמועמדות המובילות להעפיל לפרמיירליג בסיום העונה. סולומון הושאל מטוטנהאם עד תום העונה, כשלטווסים אין על פי ההסכם אופציה לרכוש אותו.

סולומון הגיע לבדיקות רפואיות בשבת צהריים ולאחר שעבר אותן בהצלחה והוכיח כי הפציעות מאחוריו, חתם על החוזה בלידס ועתה הוצג. סולומון חתם בשנה שעברה בטוטנהאם לחמש עונות, אבל בעקבות פציעה הספיק לערוך רק חמש הופעות פרמיירליג במדי התרנגולים והקיץ אנג' פוסטקוגלו בחר לשחרר את הישראלי.

בריאיון ראשון לאתר הרשמי של לידס, אמר סולומון: "אני שמח מאוד להיות פה. שמעתי רבות על המועדון, האוהדים, על המורשת וההיסטוריה. אני יודע שזה מועדון ענק ומצפה כבר לפגוש את האוהדים ולשחק. ברגע ששמעתי על העניין מלידס, התחלתי לבדוק על השחקנים, המאמן והמועדון ושוחחתי עם המנג'ר שהסביר לי על הסגנון והמשחק שהוא מצפה מהשחקנים וממני. יש כאן בחורים נהדרים, צעירים רבים עם המון רצון להצליח, שחקנים איכותיים וטכניים מאוד שמחפשים לתקוף ואנסה לעזור להם בצורה הטובה ביותר".

עוד אמר סולומון לאתר הרשמי: "אני אחרי עונה קשה מאוד, כי נפצעתי ממש בתחילתה ורוב הזמן לא יכולתי לשחק כדורגל. עכשיו אני כשיר ואני מוכן, אני רוצה להראות את עצמי מחדש ומוכן לחזור לרמות הגבוהות ביותר, בתקווה שתהיה לנו עונה מצוינת. יש לנו מטרה אחת והיא ברורה לכולם, בתקווה נשיג אותה ביחד".

סולומון הוזכר לאחרונה בתור מועמד למספר קבוצות פרמיירליג כמו וולבס והעולה החדשה לסטר וגם נטען שסירב לחטאפה הספרדית כדי להישאר באנגליה, ובסופו של דבר בחר לרדת לצ'מפיונשיפ. לידס יונייטד החלה את העונה עם שתי תוצאות תיקו, אבל בפתיחת המחזור השלישי גברה בחוץ 0:2 על שפילד וונסדיי והעלה את מאזנה לחמש נקודות משלושה משחקים. לסולומון יהיו עוד 43 מחזורים להראות את עצמו (לא כולל פלייאוף אם לידס תשתתף בו) והבכורה שלו עשויה להיות בשבת נגד האל סיטי. אם לא, ב-14 בספטמבר תארח לידס את ברנלי שנשרה מהפרמיירליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

את לידס יונייטד מאמן הגרמני דניאל פארקה, שמונה כבר בקיץ שעבר אחרי שבעברו העלה את נוריץ' סיטי פעמיים ליגה, אבל לא הצליח להחזיר את הטווסים לפרמיירליג בעונתו הראשונה. הקבוצה החלה את העונה עם 3:3 ביתי מול פורטסמות', סיימה בתיקו גם ב-0:0 בווסט ברומיץ' וכאמור ביום שישי בערב ניצחה לראשונה העונה כשגברה בחוץ 0:2 על שפילד וונסדיי. שחקני הכנף דן ג'יימס, ברנדן ארונסון ו-ווילפריד ניונטו הם הבולטים בקבוצה, שהצליחה לשמור בנוסף על מספר שחקנים שירדו איתה מהפרמיירליג וביניהם גם ג'וניור פירפו והשוער אילן מלייה.

כאמור זו תהיה התחנה הרביעית של סולומון באירופה. הוא החל את דרכו בשחטאר דונייצק ששילמה עבורו כ-6 מיליון יורו למכבי פתח תקוה, מאוקראינה הושאל לפולהאם, המשיך לטוטנהאם בחוזה ארוך טווח וכעת מהתרנגולים הושאל ללידס. סולומון ערך את ההכנה עם טוטנהאם הקיץ והוא כשיר אחרי עונה שאת מרביתה החמיץ בגלל פציעה. בחמש הופעות פרמיירליג בטוטנהאם בישל פעמיים ב-198 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully