וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי עשוי לפתוח אצל לאזטיץ' שמתכנן רוטציה, רומן ישנה מערך?

עודכן לאחרונה: 31.8.2024 / 17:04

מאמן מכבי תל אביב יעניק דקות לאלה ששיחקו פחות באירופה, גם סיסוקו ודוידזאדה בתמונת ההרכב. מכבי פתח תקוה, עדיין בלי שחקני הרכש, תקווה לקטוע רצף של שבעה הפסדים (א', 20:15, ספורט2)

אוהדי מכבי תל אביב באימון/יניב טוכמן

מכבי פתח תקוה

מחזיקת הגביע תקווה לקטוע מחר (א', 20:15, ספורט2) רצף של שבעה הפסדים מאז תחילת העונה, כשהראשון היה 2:0 נגד אותה מכבי תל אביב באלוף האלופים. במכבי פתח תקוה שייחלה לתוצאות אחרות לגמרי, לא יכולים בינתיים לרשום את שחקני הרכש ויטאלי דמשקאן, עדן שמיר ואייל גולסה בעקבות העונש שספגו מפיפ"א, כאשר במועדון ממשיכים במאמצים הגדולים להסדיר את העניין.

המאמן דן רומן שמקבל בשלב זה גיבוי מלא מראשי המועדון, ינסה למצוא את ה-11 המתאימים על מנת לתת פייט ראוי לצהובים שמגיעים בכושר נפלא ואחרי שהעפילו למשחקי הליגה האירופית. רומן עשוי לשנות מערך, כשבאימון האחרון הוא תרגל הרכב של שני בלמים במקום שלושה כמו ששיחקה מכבי פתח תקוה עד כה.

אנדראס קארו ופלאמן גלאבוב צפויים לאייש את מרכז ההגנה, כאשר ירדן כהן יפתח כמגן שמאלי. אלון אזוגי וגיא דזנט מתחרים על עמדת המגן הימני ונראה שאזוגי הוא זה שייקבל עדיפות. אנאס מחאמיד חזר לאימונים מלאים וצפוי להיכלל בסגל, אך אמיר אלטורי אמור לפתוח יחד עם לוקה שטור בחלק הקדמי.

למעלה מ-8,000 אוהדי מכבי תל אביב כבר הבטיחו את הגעתם לאצטדיון מחר, כך שבלי קשר לתוצאת המשחק, בפתח תקוה יכולים להיות מרוצים מהכנסה של מאות אלפי שקלים.

דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
בינתיים הוא זוכה לגיבוי מלא. דן רומן/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב

ז'ארקו לאזטיץ' מתכנן רוטציה מחר במשחק הליגה הראשון של מכבי תל אביב בישראל, בחוץ מול מכבי פתח תקוה. אלא שהסרבי עדיין לא החליט באיזה היקף. ההערכה היא שערן זהבי עם סיכוי טוב לפתוח בהרכב מול מכבי פתח תקוה אחרי שלא שותף שלשום באירופה. לאזטיץ' אמור להעלות בקישור האחורי את איסוף סיסוקו, שלא פתח במשחק ביום חמישי בסרביה, ונראה שגם אופיר דוידזאדה יעלה באחד עשר במקום רוי רביבו.

מחשבות נוספות של הסרבי בעניין שינויים הן לגבי הישאם לאיוס, שלא פתח באירופה, וגם עידן נחמיאס. המאמן יחליט על ההרכב שלו רק מחר בבוקר. באימון היום נטלו חלק השחקנים שלא פתחו שלשום, ומי ששיחק כמות נכבדת של דקות עשה רק אימון קל, כך שכאב הראש של המאמן קיים והוא יחליט אחרי שיחה עם הצוות שלו ולאור כל הנסיבות. במכבי תל אביב מאמינים ביכולת של השחקנים לעשות את המעבר מהחגיגה באירופה, לליגה, וגם בגלל זה לאזטיץ' יעשה שינויים ויחפש את האחד עשר שלדעתו יהיו הכי מוכנים, פיזית ומנטלית מההעפלה לליגה האירופית, ללחם והחמאה של מכבי תל אביב בארץ.

המאמן לקח הרבה דברים חיוביים מצמד המשחקים מול באצ'קה טופולה. גם לגבי גרף השיפור החיובי של הקבוצה ממשחק למשחק, וגם לגבי היכולת של השחקנים לשים בצד ניצחון של 3-0 במשחק הראשון מול הסרבים ולעלות למשחק הגומלין ולתת את הכל עד למצב של 1:5 מרשים מול טופולה בחמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
צפוי לפתוח אחרי שלא שיחק בחמישי. ערן זהבי/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

טריוויה

* מכבי פתח תקוה אמנם ניצחה 2:4 את מכבי תל אביב בהארכה ברבע הגמר בדרך לזכייה בגביע בעונה שעברה, אבל בליגה לא עשתה את זה מאז ה-1:2 בחוץ באוגוסט 2020.

* ניצחון ביתי על הצהובים בליגה? זה לא קרה מאז מאי 2017, כאשר מנור סולומון איזן ולידור כהן הפך ל-1:2 בתוספת הזמן. אייל גולסה, שהצטרף לאחרונה למכבי פתח תקוה, פתח אז בהרכב מכבי תל אביב.

* מכבי תל אביב לא הצליחה לנצח את מכבי פתח תקוה בשלושת המקרים האחרונים בהם נפגשו במחזור השני. לפני שלוש שנים היה 1:1 בבלומפילד, בעונת 2007/08 ניצחו המלאבסים 2:3 באורווה וב-1998/99 הם חגגו 0:3 גדול ברמת גן.

* דן רומן, כיום מאמן מכבי פתח תקוה, היה המחליף השלישי של מכבי תל אביב באותו הפסד 3:2 לפני כ-17 שנה.

* מכבי פתח תקוה הפסידה בכל שבעת משחקיה הרשמיים מאז הזכייה בגביע המדינה והבקיעה במהלכם רק שער אחד.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 9505

משחקי המחזור השני:

שבת, 19:00: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט3)
שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
שבת, 20:00: הפועל ירושלים - הפועל חדרה
שבת, 20:00: עירוני טבריה - בית"ר ירושלים (ספורט4)
שבת, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה

ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט4)
ראשון, 20:15: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully