וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הממשלה לסמדג'ה: "מעומק הכאב הצלחת להביא ברכה לעם ישראל"

נתניהו שוחח עם מאמן נבחרת הגברים בג'ודו לאחר מדליית הארד של פלצ'יק: "הישג מדהים, אתה נותן השראה לכולנו". סמדג'ה: "גאה שנתנו שמחה ותקווה למדינה המדהימה שלנו"

מאמן הג'ודו אורן סמדג'ה יוצא אל הישראלים שמתרגשים עד דמעות מחוץ לאולם אחרי הזכייה של פיטר פלצ'יק בארד בפריז/יניב טוכמן

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (חמישי) עם אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת הגברים של ישראל בג'ודו, לאחר שחניכו פיטר פלצ'יק זכה במדליית הארד באולימפיאדת פריז 2024 והצטרף למדליית הכסף של ענבר לניר. נתניהו הגיע לביקור ניחומים בבית משפחה סמדג'ה בעת השבעה על הבן עומר ז"ל, שנפל בעזה לפני כחודש וחצי, והערב אמר לאורן: "איזה הישג. איזה הישג אישי שלך; זה הישג אישי מדהים שבעתיים, שאתה מתוך עומק הכאב הצלחת להביא את הברכה הזאת לעם ישראל, זה פשוט בלתי נתפס".

נתניהו ביקש: "תמסור להם בשמי, לענבר ולפיטר, זה קשה להאמין. המדליה היא שלך, המדליה היא של עם ישראל. אני אומר את זה מכל הלב, אתה פשוט נפלא ונותן השראה לכולנו. זה היה קורה בכל עת, אבל בעת הזאת זה משהו אחר לגמרי. העובדה שאתה שם ומוביל את זה, זה נותן לזה משנה תוקף עצום. אני מבקש ממך דבר אחד - אני רוצה שתמסור את אהבתי למשפחה, לרעייתך, מכל הלב. מגיע לכם, כולם מחבקים אתכם".

פיטר פלצ'יק מתחבק עם אורן סמדג'ה, פריז 2024. GettyImages
אורן סמדג'ה חוגג עם פיטר פלצ'יק/GettyImages

עוד בנושא

עוד בוואלה

המדליה ה-15 של ישראל: הרשימה אליה הצטרפו לניר ופלצ'יק

לכתבה המלאה

סמדג'ה השיב לראש הממשלה: "כשהיית אצלי הייתי במקום הכי קשה. אחרי השבעה הדבר הראשון שעשיתי זה כינסתי את המשפחה, את האישה ואת הילדים, כדי לקבל מהם את ה'אוקיי' לטוס. ביום הזה הראנו לכולם כמה המדינה הזאת מדהימה, כמה ביחד אנחנו יכולים להצליח. אנחנו אוהבים את המדינה ואני הכי גאה בעולם שנתנו שמחה ותקווה למדינה המדהימה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully