וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לניר: "שמחה לתת קצת חדשות טובות, זה שווה הכל מבחינתי"

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 23:51

הג'ודאית הישראלית ריגשה מדינה שלמה בפריז: "יש לי את הזכות לייצג ולהניף את הדגל, אני לא עושה את זה רק בשבילי. חיכיתי לרגע הזה". שני הרשקו: "רצינו מדליית זהב, אבל זה בסדר ואני שמח בשבילה"

משפחת לניר אחרי העלייה של ענבר לגמר/הוועד האולימפי

היום המופלא של ענבר לניר באולימפיאדת פריז 2024 אמנם הסתיים הערב (חמישי) עם הפסד - אך הג'ודאית הישראלית (עד 78 ק"ג) היא מנצחת גדולה, ותעיד על כך מדליית כסף מופלאה. לניר השוותה את ההישג של יעל ארד מברצלונה 1992, והג'ודו הישראלי מציין יום יוצא דופן עם שתי מדליות - כסף של לניר וארד של פיטר פלצ'יק.

"לא השוויתי את ההישג כי יעל עשתה את זה ראשונה. בזכותה ובזכות כל המדליסטים האמנתי שזה אפשרי, וגם בזכות שני המאמן שלי", אמר לניר. "אני מאוד שמחה עכשיו. קצת קשה פתאום לשמוח אחרי שהפסדתי בגמר, אבל אני שמחה מאוד. הקהל היה מדהים, שמעתי את השם שלי לאורך כל היום. אני שמחה לתת קצת חדשות טובות בתקופה הזאת, זה שווה הכל מבחינתי.

"מאז תחילת המלחמה הבטן מתהפכת, ידעתי שהדבר היחיד שאני יכולה לעשות זה להמשיך להתאמן ואת מה שאני הכי טובה בו, כי יש לי את הזכות לייצג את המדינה ולהניף את הדגל בכל רחבי העולם. אני לא עושה את זה רק בשבילי. אני תמיד אגרסיבית, תמיד נחושה, תמיד כשאני מביאה את עצמי אז דברים טובים קורים. אני יודעת שאני יכולה לנצח כל מתחרה. היום זה הקרנבל שלי - רק חיכיתי לרגע הזה".

ענבר לניר, פריז 2024. הוועד האולימפי בישראל, הוועד האולימפי בישראל
הכי מרגש שיש. לניר/הוועד האולימפי בישראל, הוועד האולימפי בישראל

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו, הודה בסיום: "אני יכול להגיד שבשנה האחרונה ענבר לניר הייתה ברמת מחוייבות 100. זאת כבר גאווה מאוד גדולה. אמרתי לה עוד בחדר האוכל 'לא משנה מה יהיה בתחרות, שתדעי שאני גאה בך'. היא התפתחה מאוד בשנים האחרונות, מעבר להישגים. רציתי את מדליית הזהב, אתה דוחף את הספורטאית לשם. כשזה לא קורה, ברור שאתה מתאכזב, אבל זה בסדר ואני מאוד מרוצה וגאה בה ובנבחרת שלנו. להגיע לגמר אולימפי אחרי 32 שנים זה יעד ששמנו. הייתה לנו מטרה לנצח את הגמר. אני שמח בשביל ענבר, בשביל כל הצוות והמשפחות שלנו. לא סיימתי את יום העבודה שלי, מחר רז מתחרה. ננסה לעשות היסטוריה ולזכות במדליה נוספת עבור נבחרת הנשים".

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח עם המדליסטית ואמר: "איזה הישג דמיוני. מדהים. היום זה היום ה-300 מאז האסון הנורא והחטופים שלנו שם והצבא שלנו בלחימה ואנחנו במצב חירום. הבאת לנו אור. אור גדול וכוח גדול. חיבוק עצום ונישקות. העם כולו מתרגש. חזקי ואמצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully