וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחגיגות של משפחת פלצ'יק: "הוא נלחם במלחמה של כולנו"

1.8.2024 / 18:36

חגיגות גדולות לאחר המדליה המרגשת והדרמטית. אשתו של הג'ודוקא: "שמחה שפיטר נתן לאורן סמדג'ה את הנחת הזאת, היה חשוב לו שיהיה שם". הרצוג: "אתה גאווה לאומית"

משפחת פלצ'יק חוגגת את הזכייה במדליית הארד במשחקים האולימפיים בפריז/אהרל'ה ויסברג

יום אדיר עבור המשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בפריז. אחרי שענבר לניר הבטיחה גמר אולימפי ראשון במשקל עד 78 ק"ג, פיטר פלצ'יק ניצח את יריבו השוויצרי בתום דרמה גדולה והשיג מדליה אולימפית ראשונה עבורו ושנייה עבור המשלחת הישראלית עם זכייה בארד דרך בית הניחומים.

דניאל פלצ'יק, אשתו של פיטר, אמרה: "אני רק רוצה שהוא יחזור, לחבק אותו ולשמוח איתו. כיף לי. אני רוצה שייהנה שם עם הצוות המדהים שלו, אחכה לו פה שיחזור. אני שולחת לו ברכה לפני כל תחרות, והברכה ששלחתי לו הפעם היא שהוא נלחם במלחמה של כולנו - להראות את ישראל כמו שצריך. אמרתי לו שזה התפקיד שלו, בשביל זה הוא פה".

דניאל הוסיפה ואמרה: "לראות את אורן (סמדג'ה) מחייך אחרי חודש וחצי מזעזעים, זה מגיע לו בגדול. אני שמחה שפיטר נתן לו את הנחת הזאת, להביא את המדליה הזאת שאורן כל כך רצה. היה לו חשוב שאורן יהיה שם איתו".

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, בירך את פלצ'יק על המדליה המרגשת: "פיטר פלצ'יק אתה גאווה לאומית! שימחת עם שלם. מתרגשים איתך ועם אורן סמדג'ה המאמן המדהים שלך!".

גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוסיף ואמר לאחר הזכיות במדליות: "ענבר, פיטר - כסף וארד - אתם זהב! נלחמתם כאריות והבאתם לכולנו הרבה כבוד. ולאורן סמדג'ה: מתוך הכאב הגדול על נפילתו של עומר ז"ל, הבאת לנו כבוד גדול. עם ישראל אוהב אותך וגאה בך - היום ותמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully