וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו בקולומביה זועמים: הפארסה עם שאקירה ושינויי החוקים לגמר

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 14:09

מאמן קולומביה טוען ש"שאקירה נפלאה" אבל לא מבין למה ההפסקה במחצית הוארכה יתר על המידה בגמר מול ארגנטינה (3:00, ספורט1) ולמה החוקים שונו: "גילינו שככה זה, וזהו"

תקציר ה-0:1 של קולומביה על אורוגוואי בחצי גמר הקופה אמריקה/ספורט1

שאקירה היא אומנם אגדה בקולומביה ואחת ממקורות הגאווה הכי גדולים של המדינה מדרום אמריקה, אבל אפילו מאמן נבחרת קולומביה נסטור לורנצו מותח ביקורת על ההחלטה של ​​CONMEBOL להאריך את משך ההפסקה במחצית של גמר קופה אמריקה מ-15 דקות (כרגיל) ל-25 דקות כדי לתת עוד זמן להופעה של כוכבת הפופ הקולומביאנית - שתקבל 2 מיליון דולר על הופעתה הקצרצרה.

עוד בנושא
לפני הגמר הגדול: ארגנטינה מגנה על אורוגוואי ושולחת אזהרה לקונמבול: "יהיה מתוח"
"הפציעה שינתה לי את התכניות": מסי יפרוש אחרי הגמר?
מתנת הפרידה של סוארס: שער דרמטי ומקום שלישי בקופה

הזמרת הקולומביאנית שאקירה. אינסטגרם, shakira, אתר רשמי
אגדה קולומביאנית, אבל יש כדורגל. שאקירה/אתר רשמי, אינסטגרם, shakira

"אני מקווה שתיהנו, שאקירה נפלאה", אמר לקראת הגמר הלילה (בין ראשון לשני) באצטדיון הארד רוק בין קולומביה לארגנטינה (3:00, ספורט1). "במשחק גמר, כאשר החוקים משתנים עבור שתי הקבוצות, כאשר המגרשים גרועים עבור שתיהן או אותו מזג אוויר עבור שתיהן, אז אני לא יכול לומר אם זה רע או אם זה עדיף לצד אחד.

"אבל את זה אני לא יכול להבין. הלוואי שזה היה כמו בשאר המשחקים. כשעליו למגרש אחרי 16 דקות קיבלנו עונש, אבל עכשיו כשיש הופעה אנחנו יכולים לצאת בדקה ה-20. שחקנים יכולים להתקרר, אבל זה לשתי הנבחרות. גיליתי היום שככה זה, וזהו".

המאמן התייחס לתקריות בשלב הבתים שבמהלכן המאמנים ליונל סקאלוני (ארגנטינה), ריקרדו גארקה (צ'ילה), מרסלו ביילסה (אורוגוואי) ופרננדו בטיסטה (ונצואלה) הושעו למשחק אחד לאחר שכל נבחרת עלתה באיחור למשחקים. התאחדויות הכדורגל במדינה נקנסו בנוסף ב-15,000 דולר כל אחת.

בנוסף לשינוי במחצית, CONMEBOL גם בחרה להחזיר את ההארכה לגמר. בשלב רבע הגמר וחצי הגמר, תיקו אחרי 90 דקות הביא לדו קרב פנדלים אוטומטי, אך בגמר ישחקו עוד 30 דקות לפני שיגיעו לפנדלים.

עוד בוואלה!

די מריה יפתח בפרידה. הרצף של קולומביה ייגדע בשיאו?

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת קולומביה חאמס רודריגס. GettyImages
במיטבו, האם זה יספיק? חאמס/GettyImages

ללא קשר לכללים החדשים שיושמו, לורנצו מתעקש שקולומביה מוכנה להתחרות ולראות את חאמס רודריגס פורח מול אלופת דרום אמריקה המכהנת.

"הוא עשה קופה נהדרת, יש לנו מזל שהוא טוב ולקח את המנהיגות של הקבוצה", אמר. "הוא היה אחד הטובים פה, אני לא יודע אם הכי טוב אבל בהחלט אחד מהם. ואני מקווה שבגמר הוא יציג הופעה טובה".

רודריגס מגיע לגמר עם שער אחד ושישה בישולים, כשהוא שובר את השיא של ליאו מסי (5 ב-2021) במספר בישולים הרב ביותר בטורניר. "אנחנו מכירים את רגל שמאל שיש לחאמס, אנחנו יודעים שהיא אחת הטובות ביותר", אמר שוער ארגנטינה אמיליאנו 'דיבו' מרטינס על יריבו הקולומביאני.

בעוד ארגנטינה מחפשת לזכות בטורניר גדול שלישי ברציפות, לאחר שזכתה גם בגביע העולם ב-2022, קולומביה מבקשת להניף את גביע קופה אמריקה השני שלה בלבד, והראשון מאז 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully