וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנת הפרידה של סוארס: שער דרמטי ומקום שלישי בקופה

צפו בתקציר: במשחקו האחרון ככל הנראה במדי הנבחרת, החלוץ בן ה-37 הפך לכובש המבוגר בתולדות הטורניר עם שער בדקה ה-92 שקבע 2:2 עם קנדה. אחר כך דייויס החטיא פאננקה מכרעת, ואורוגוואי ניצחה 3:4 בפנדלים

תקציר הניצחון של אורוגוואי על קנדה במשחק על המקום השלישי בקופה אמריקה/ספורט1

סיום מתוק לקריירה מופלאה. לואיס סוארס דאג הבוקר (ראשון) לפינאלה ראוי למסע המרשים שעבר במדי נבחרת אורוגוואי, כשהצעיד אותה לניצחון על קנדה במשחק על המקום השלישי בקופה אמריקה. סוארס בן ה-37 נכנס כמחליף וכבש שער דרמטי בדקה ה-92, שקבע 2:2 בין הנבחרות ושלח את המשחק לפנדלים. גם בפנדלים סוארס דייק, ומנגד פאננקה מפוספסת של אלפונסו דייויס הכריעה את הדו קרב לטובת אורוגוואי, שניצחה 3:4.

סוארס כאמור נכנס כמחליף על חשבון דרווין נונייס בשלהי המחצית השנייה, והספיק לרשום שתי החמצות גדולות לפני שמצא את הרשת בתוספת הזמן. השער הפך אותו לכובש המבוגר ביותר בתולדות הקופה אמריקה, כשהוא עוקף את חברו הטוב ליאו מסי.

קודם לכן רודריגו בנטאקור ניצל חולמנות בהגנה כדי להעלות את אורוגוואי ל-0:1 בדקה השמינית, אבל אז הגיע מהפך קנדי. איסמעיל קונה איזן בדקה ה-22 וג'ונתן דייויד כבש שער שני בטורניר בדקה ה-80, שאמור היה להספיק לניצחון - עד שהגיע סוארס.

לואיס סוארס, נבחרת אורוגוואי. Grant Halverson, GettyImages
תמונת הסיום של סוארס בנבחרת? שחקני אורוגוואי מניפים את החלוץ בסיום/GettyImages, Grant Halverson
אלפונסו דייויס, נבחרת קנדה. Omar Vega, GettyImages
ניסיון יומרני מדי. דייויס/GettyImages, Omar Vega

אורוגוואי מסיימת את הקופה בטעם טוב, ומנגד גם לקנדים יש במה להתגאות אחרי הישג השיא שלהם בטורניר. סוארס, מצידו, הונף על ידי חבריו בסיום, כשמדובר קרוב לוודאי בהופעתו האחרונה בנבחרת - למרות שעדיין לא הודיע על כך באופן סופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully