וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מחכים לג'ורדן לויד, אופטימיות לגבי הגעת מייקון

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 10:04

במונאקו יחליטו לגבי עתיד הגארד האמריקאי, ואם הוא לא ימשיך בצרפת, במכבי ינסו להביאו. הגארד שנפצע בסין ינסה להוכיח את כשירותו, ואם יעשה כן צפוי להיות מצורף. ריברו אמור להמשיך, גם קליבלנד עשוי. ומה קורה בגזרת סורקין?

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

שתי החתמות בלבד ביצעה מכבי תל אביב מאז סיום העונה - שתיהן מליגת העל. ג'יילן הורד הגיע מהפועל תל אביב, ליוואי רנדולף מהפועל ירושלים, והצהובים רחוקים מאוד מהשלמת הסגל, כשהחלק הגדול של קבוצות היורוליג נמצאות קרוב בהרבה לסגל מלא, שעל פניו נראה גם איכותי בהרבה.

ג'ורדן לויד מונאקו. GettyImages
לא רק מכבי מעוניינת. לויד/GettyImages
דריל מייקון ג'וניור שחקן פנאתינייקוס. Sonia Canada, GettyImages
כשיר? מייקון/GettyImages, Sonia Canada

נכון להיום שני גארדים זרים נמצאים במגעים עם הצהובים. הראשון הוא ג'ורדן לויד, שחקנה של מונאקו, שהאופציה הדו צדדית שלו ושל הקבוצה תסתיים היום (שני). אם לויד לא ימשיך במונאקו, הצהובים ינסו לבצע מהלך משמעותי כדי לצרפו, אך קבוצות יורוליג נוספות מעוניינות בו.

דריל מייקון נמצא בשיחות עם הקבוצה, וכן עם אנשי הצוות הרפואי על מנת להוכיח את כשירותו לאחר שנפצע ברצועה הצולבת בחודש דצמבר. גורמים במכבי מעריכים כי אם מייקון יהיה כשיר, סבירות גבוהה שיגיע למועדון. שחקנים נוספים שהיו במגעים עם הקבוצה - כריס ג'ונס, אלכסה אברמוביץ' - ירדו מהפרק.

עוד בוואלה

קבוצה לא מנוהלת: מה קורה במכבי ת"א כשהדלת נסגרת?

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב רפי מנקו, תמיר בלאט, ג'ון דיברתולומיאו, רומן סורקין, חסיאל ריברו. דני מרון
כמה מפה יהיו בעונה הבאה?/דני מרון

חסיאל ריברו צפוי להמשיך לעונה נוספת אם לא יהיה שינוי דרמטי בימים הקרובים, מי שעוד עשוי להמשיך בסופו של דבר הוא אנטוניוס קליבלנד, שקבוצות שונות באירופה בחנו בתקופה האחרונה את האפשרות לצרפו.

בכל הנוגע לשחקנים הישראלים במכבי סגרו את עסקת תמיר בלאט לשנתיים נוספות, ומחכים להתפתחויות גם בנוגע לרומן סורקין שמשחק בליגת הקיץ. בקבוצה מעריכים כי ההחלטה לגבי סורקין תתקבל רק בחודש הבא, מה שעשוי לשנות לא מעט דברים בסגל. במכבי נמצאים בקשר עם רפי מנקו, אך הצדדים לא התקדמו לעבר חידוש חוזה נכון לעכשיו. וויל ריימן צפוי לפתוח את האימונים עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully