וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוצה את הכביש: ג'יילן הורד חתם במכבי תל אביב

2.7.2024 / 13:31

חיזוק ראשון לצהובים: הפורוורד (25, 2.03) שהצטיין בשנתיים האחרונות בהפועל תל אביב, דחה הצעה כספית גבוהה של האדומים כדי לשחק ביורוליג וחתם לשנתיים: "אסיר תודה על המעבר הזה"

מחוץ לקווים, 26.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

חיזוק ראשון הקיץ למכבי תל אביב: ג'יילן הורד, הפורוורד המצוין של הפועל תל אביב חצה את הכביש וחתם כצפוי לשנתיים בשורות הצהובים. כזכור, בימים האחרונים הפעילו הצהובים לחץ על השחקן האמריקאי-צרפתי. בהפועל החליטו לפתוח להורד את החוזה והגישו הצעה נדיבה מאוד, אך למרות ההצעה החדשה, הורד ונציגיו לא התקרבו לעבר הישארות משום שהשחקן רצה לשחק ביורוליג.

הורד יעבה את הקו הקדמי של הצהובים, שנחלש בעקבות עזיבתם של ג'וש ניבו ובונזי קולסון, כאשר גם לורנזו בראון חתם בפנאתינייקוס ורומן סורקין נכלל בסגל גולדן סטייט לליגת הקיץ, כך שהקבוצה של קטש תצטרך לבנות את עצמה מחדש הקיץ.

"אנחנו שמחים לצרף את ג'יילן הורד אלינו למכבי", אמר מאמן מכבי עודד קטש לאתר הרשמי של המועדון, "ג'יילן שחקן מגוון שהתקדם מאוד בעונה החולפת בליגה הישראלית וגם ביורוקאפ. הוא יתאים לקבוצה שאנחנו בונים ויעזור לנו בהשגת המטרות שלנו בליגה ובאירופה".

"אני אסיר תודה על המעבר ליורוליג עם מכבי תל אביב, מועדון עם היסטוריה עשירה והישגים יוצאי דופן", שיתף הורד, "אני רוצה להודות לכל המועדון על כך שזה יצא לפועל. אני אמשיך לעבוד קשה כדי להופיע ברמה הגבוהה ביותר ולתרום להצלחת הקבוצה. נתראה בקרוב!".

ג'יילן הורד, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
האדומים קיוו שלא יחצה את הכביש. ג'יילן הורד/דני מרון

הורד בן ה-25 שיחק שנה אחת באוניברסיטת וויק פורסט לפני שניסה את מזלו בדראפט ללא הצלחה. הוא שיחק מעט במדי פורטלנד ואוקלהומה לפני שיצא לאירופה, שם נולד, והגיע כסותם חורים להפועל תל אביב שחיפשה שחקני אימונים בקיץ 2022. הורד התחבב על הצוות שהחליט להשאירו וטיפס במעלה הרוטציה עד הפיכתו לשחקן משמעותי בסיום העונה. העונה כבר היה לאחד המצטיינים של האדומים עם 16.7 נקודות ו-5.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully