וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליוואי רנדולף חתם במכבי ת"א: "מתאים לתוכניות שלנו"

3.7.2024 / 11:31

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, קפטן הפועל ירושלים עובר לאלופה וירוויח חצי מיליון דולר לעונה. משך חוזהו: עונה עם אופציה לעונה נוספת. האדומים השוו את הצעתם לזו של הצהובים, אך הוא סירב והבהיר שברצונו לשחק ביורוליג: "נרגש מהצעד הבא שלי"

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

שני הזרים הראשונים שמצטרפים למכבי תל אביב בקיץ הזה מגיעים מיריבותיה המרכזיות בליגת העל. אחרי ההודעה אתמול (שני) על צירופו של ג'יילן הורד, הצהובים העבירו לשורותיהם את קפטן הפועל ירושלים ליוואי רנדולף.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, רנדולף סיכם את תנאיו בשורות האלופה לפני עשרה ימים לפחות. מאז הוא חתם על חוזה לעונה אחת, שבמהלכה ישתכר כחצי מיליון דולר, עם אופציה לעונה נוספת.

ירושלים ניסתה להשאיר את רנדולף והשוותה את הצעתה לזו של מכבי, אבל השחקן סירב והבהיר כי הוא רוצה למצות את הצ'אנס לשחק לראשונה בקריירה ביורוליג, לקראת יום הולדתו ה-32 שיחול בתחילת העונה הקרובה.

מכבי Playtika תל אביב החתימה לשנה את ליוואי רנדולף עם אופציה לעונה נוספת. הפורוורד המנוסה (31, 1.98 מ'), ששיחק בשנתיים החולפות במדי הפועל ירושלים, עבר לא מעט תחנות בקריירה ונבחר לחמישיית העונה שעברה.

רנדולף הרבה לשחק בבירה בעמדה מספר 3 (סמול פורוורד), אבל מסוגל לשחק ולשמור גם על שחקני בעמדה מס' 2. לצד אישיות של מנהיג שזיכתה אותו בתפקיד הקפטן בירושלים, הוא ניחן גם בקליעה טובה מבחוץ ובנטיה לחפש את הסל, והוא בעל יכולת מוכחת באירופה וכמובן היכרות עמוקה עם ישראל והליגה המקומית.

בעונה החולפת שיחק בממוצע 28 דקות לערב בעונה הסדירה של ליגת העל וסיפק 16.5 נקודות, 40% מהשלוש, 2.9 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים לערב. בפלייאוף כבר קלע ב-50% מעבר לקשת ותרם 14.7 נק' למשחק. גם באירופה הציג רנדולף מספרים יפים עם למעלה מ-15 נקודות למשחק בכל אחת משלוש העונות החולפות, כאשר באחרונה תרם 16.2 נק' (42.2% מהשלוש), 4.4 ריב' ו-3.2 אס' לערב בליגת האלופות של פיב"א.

"ליוואי רנדולף מתאים לתוכניות שלנו בעמדת הסמול פורוורד", ציין מאמן מכבי עודד קטש לאתר הרשמי של המועדון, "באופן טבעי ראינו אותו מקרוב בשנתיים האחרונות ובתוספת ליכולות המקצועיות הטובות שלו על המגרש, מדובר בשחקן שהוא מנהיג חיובי בחדר ההלבשה, קשוח וכזה שיכול לעזור לנו באתגרים שלפנינו".

"אני נרגש לקראת הצעד הבא בקריירה שלי", אמר רנדולף, "אני מצפה לחזור לישראל ולייצג את המועדון, האוהדים והמדינה ברמה הגבוהה ביותר. אני מעריך מאוד את העובדה שהמועדון העניק לי את ההזדמנות הזו".

"אני שמח ששחקן כמו ליוואי מצטרף אלינו", שיתף המנהל הספורטיבי של מכבי, אבי אבן, "הוא הוכיח בשנים האחרונות שהוא יותר מראוי לשחק ביורוליג ואני בטוח שהוא יתרום לקבוצה רבות בצד המקצועי ובפן האישיותי. ליוואי הוא מסוג השחקנים שהופכים קבוצה להיות טובה יותר ומגיע אלינו עם הרבה רעב להוכיח את עצמו".

ליוואי רנדולף, מכבי תל אביב. מתוך טוויטר, צילום מסך
צ'אנס ראשון ביורוליג בגיל 32. ליוואי רנדולף מול מכבי תל אביב, אשתקד/צילום מסך, מתוך טוויטר

מחזיקת גביע המדינה תקבל 60 אלף דולר תמורת הקפטן העוזב: מחצית מהסכום תגיע אליה כפיצוי על התרת חוזהו, בהתאם לאופציית היציאה, והמחצית השנייה כדמי השבחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully