וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאדום לצהוב: ליוואי רנדולף סיכם במכבי תל אביב

17.6.2024 / 23:50

קפטן הפועל ירושלים (32, 1.98) צפוי לעבור ליריבה המושבעת אחרי שנתיים בבירה. אם וכאשר יחתום, הוא יהיה הזר הראשון שמצטרף במסגרת בניית הסגל המחודש. על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט

שחקני מכבי תל אביב חוגגים את האליפות בחדר ההלבשה/צילום: סאשה ורגס

עם רדת המסך מעל עונת 2023/24, מכבי תל אביב יוצאת למסע כפוי של מהפכה בסגל השחקנים. לאור גל העזיבות, שנוצר בעיקר בגלל השפעות המלחמה, יידרשו הצהובים לבנות מחדש את מצבת הזרים. השחקן הראשון שצפוי להצטרף הוא ליוואי רנדולף, שסיכם את תנאיו במועדון. על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

רנדולף (1.98 מ'), שיחגוג את יום הולדתו ה-32 בתחילת העונה הבאה, שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל ירושלים וזכה איתה בשני גביעי המדינה אחרי ניצחונות על מכבי בגמר. הוא נבחר פעמיים לחמישייה השנייה של העונה בליגת האלופות, ובשבוע שעבר נכלל בחמישיית העונה של ליגת העל.

בעונה החולפת, בעת ששימש כקפטן האדומים, העמיד רנדולף ממוצעים של 16.2 נקודות (42.2% לשלוש), 4.4 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים בזירה האירופית, לעומת 16.5, 2.9 ו-2.9 בהתאמה בזירה המקומית. את סדרת חצי גמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב הוא החמיץ בגלל פציעה. ב-2022 הוכתר האמריקאי למלך הסלים של ה-BCL במדי אוסטנד, וזו צפויה להיות ההזדמנות הראשונה שיקבל ביורוליג.

עוד בנושא
בולדווין ולורנזו בראון אישרו שיעזבו את מכבי ת"א: "חבל"
דדאס: "כולם ראו שהיינו יותר טובים ממכבי במשך 3 המשחקים"

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב לצד ליוואי רנדולף הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מיריבים לאוהבים? ליוואי רנדולף מול ג'ון דיברתולומיאו בעונה החולפת/ברני ארדוב
ווייד בולדווין והשחקנים בחגיגות האליפות של מכבי תל אביב בחדר ההלבשה. דני מרון
מ-ה-פ-כה. מכבי תל אביב/דני מרון

מתוך ההבנה שהעונה הבאה תהיה מורכבת כמו קודמתה, ושלפחות בשלב ראשון ייגזר על הקבוצה לקיים את משחקי הבית בבלגרד, במכבי תל אביב רואים יתרון בניסיונו של רנדולף בארץ; הוא כבר חווה את הנדודים שנגזרו על ירושלים אשתקד, ומכיר את הסיטואציה ואת השפעותיה.

בירושלים רצו להשאיר אותו לעונה שלישית, אבל השחקן עצמו לא הסתיר את רצונו להתקדם לליגה הבכירה באירופה. על פי דיווחים בסרביה, הכוכב האדום בלגרד פנתה אליו לפני כמה שבועות. אלא שהתמונה השתנתה כשהצהובים החליטו ללכת עליו.

בכך, למעשה, נמשכת "קללת הקפטן" שפוקדת את האדומים מהבירה כבר שש שנים: בכל עונה מתמנה שחקן אחר לראש הקבוצה, והוא עוזב בסיומה. לפני רנדולף היו אלה איתי שגב (2023), אדם אריאל (2022), ג'ייקובן בראון (2021), בר טימור (2020) וליאור אליהו (2019).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully