וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפייבוריט לאימון ירושלים בעונה הבאה: יונתן אלון

7.6.2024 / 16:50

האדומים הציעו למנהל המקצועי את תפקיד המאמן הקבוע, וההחלטה הונחה בידיו. קאדין קרינגטון יישאר כמתאזרח, גם לכריס ג'ונסון וחמשת הישראלים הבכירים יש חוזה. ליוואי רנדולף זוכה להתעניינות ביורוליג, מכבי תל אביב עשויה להיכנס לתמונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

פניה של הפועל ירושלים בעונה הבאה עשויות להיות דומות להפליא לאלו שהציגה בעונה החולפת. מחזיקת גביע המדינה תשאף לשמור ככל האפשר על המשכיות בסגל, כשההתפתחות המפתיעה ביותר תהיה כנראה בעמדת המאמן.

המועמד המוביל לעמוד על הקווים, כמו בחודשיים האחרונים, הוא יונתן אלון. המנהל המקצועי ירד למגרש לאחר פיטוריו של איליאס קאנדזוריס, ולאור השיפור שחל ביכולתה של הקבוצה - והזכייה המפתיעה בתואר - הבעלים מתן אדלסון וגל מקל הציעו לו להפוך למאמן קבוע. למעשה, הם הפקידו את ההחלטה בידיו: אם אלון יחליט לבצע את השינוי, התפקיד יהיה שלו ככל הנראה.

ירושלים צפויה לעבור קיץ שקט בגזרת השחקנים הישראלים. אם לא תחול תפנית מפתיעה, קאדין קרינגטון ייחשב למתאזרח בעונה הבאה - ויישאר בהתאם לחוזהו. בנוסף אליו, גם נועם דוברת, יובל זוסמן, אור קורנליוס, נמרוד לוי וגבי צ'אצ'אשוילי חתומים ומקומם מובטח. עוז בלייזר, שנדחק מהרוטציה בשבועות האחרונים, יעזוב.

יונתן אלון מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
שלושה סימני שאלה שזורים זה בזה. ספידי סמית', יונתן אלון וליוואי רנדולף/דני מרון

הזר היחיד שחתום על חוזה מובטח הוא כריס ג'ונסון, שחזר לבירה מהפועל חולון בקיץ החולף. ג'אקורי וויליאמס סיים חוזה, אבל לא מן הנמנע שיוצע לו להמשיך.

לספידי סמית' ולליוואי רנדולף יש אופציות הדדיות עם המועדון, וההחלטה לגביהם תתקבל על ידי המאמן. רנדולף, שיהיה בן 32 בתחילת העונה הבאה, רוצה לעלות כיתה ועשוי להעדיף לשחק ביורוליג. הכוכב האדום בלגרד כבר הביעה בו עניין, ובסיטואציה מסוימת ייתכן שגם מכבי תל אביב תיכנס לתמונה.

כפי שפורסם בוואלה ספורט לפני שלושה שבועות, ירושלים צפויה לחזור ליורוקאפ אחרי שש שנים בליגת האלופות. האדומים מבינים שהמהלך יצריך בנייה של סגל עמוק יותר, לאור העובדה שלקבוצה יהיו 18 משחקים מובטחים בזירה האירופית, עם הופעות קבועות מדי שבוע (שייערכו כולן בחו"ל, כמו שזה נראה כרגע), בניגוד ללו"ז האוורירי שאליו התרגלו ב-BCL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully