וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי דהן וסוף פודגוראנו לא יטוסו עם מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 21:03

הירוקים ייצאו למחנה האימונים בג'ירונה ללא הבלם שמתקרב לבית"ר ירושלים ומקווים שהקיצוני, שמתעקש להישאר, יסכים לעבור למכבי נתניה במסגרת עסקת איתן אזולאי

מחוץ לקווים, 1.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

למרות שהם לא סגורים בקבוצות אחרות, הבלם אורי דהן ושחקן הכנף סוף פודגוראנו לא ייצאו למחנה האימונים בג'ירונה עם מכבי חיפה.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

כידוע, דהן מיועד לעבור לבית"ר ירושלים במסגרת ההסכם בין הצדדים על ביטול התביעה בעניין גדי קינדה, אבל בשלב הוא עוד לא הגיע לסיכום עם המועדון מהבירה. בכל מקרה, דהן לא נלקח בחשבון בתכניות המקצועיות של הירוקים ולכן הוא לא יטוס למחנה האימונים, כאשר במכבי חיפה מקווים שיפתור את הסוגייה מול בית"ר, שהצליחה להתקדם בשיחות עמו. אם זה לא יקרה, מכבי נתניה תשמח לקלוט את דהן שעשוי להיכלל בעסקת איתן אזולאי.

סוף פודגוראנו מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
מתעקש להישאר במכבי חיפה. סוף פודגוראנו/אתר רשמי, מכבי חיפה

לגבי פודגוראנו, נתניה מעוניינת בו כחלק מהטרייד המדובר, אלא שהקיצוני מסרב בשלב זה לעבור ליהלומים. במכבי חיפה יחליטו סופית הלילה האם להוציא אותו למחנה, כאשר בכרמל מקווים שפודגוראנו יתרצה ויסכים לעבור לנתניה. בכל מקרה, בשני המועדונים מאמינים שהעסקה תצא לפועל גם ללא פודגוראנו, ובמקרה כזה יתווספו למאור לוי שחקן אחר ו-800 אלף יורו. יש לציין שגם מאור לוי יישאר בארץ.

הסגל המלא של מכבי חיפה שממריא למחנה:

שריף כיוף, רועי פוקס, תומאס סולטאני, לורנצו שימיץ', רמי גרשון, קני סייף, פייר קורנו, מאור קנדיל, דניאל סונדגרן, רועי אלימלך, אלעד אמיר, תומר לנס, גדי קינדה, מחמוד ג'אבר, עלי מוחמד, ליאור רפאלוב, דולב חזיזה, חמזה שיבלי, ינאי דיסטלפלד, עומר דהן, דין דוד, דיא סבע, פרנזי פיירו, מנואל קאפומאנה, ליאור קאסה, גוני נאור, עילאי חג'ג', אריק שוראנוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully