וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ואורי דהן עדיין לא הגיעו להסכמות על חוזה חדש

השיחות עם הבלם על חוזה תלת שנתי נמשכות, בתקווה לראותו בפתיחת האימונים בשבוע הבא. המו"מ עם נידם תקוע, הדרישות על גיל כהן וישראלוב גבוהות. יונתן כהן עדיין בתמונה

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

בית"ר ירושלים עדיין לא הגיעה להסכמות עם אורי דהן בנוגע לחוזה חדש ל-3 שנים ובשלב זה השחקן ממשיך להתאמן עם מכבי חיפה. הצהובים-שחורים ממשיכים בשיחות עם סוכנו דודו דהאן ומנסים להגיע לסיכום על מנת שהבלם יגיעו לפתיחת האימונים ביום שני הקרוב, כאשר שני הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות. דהן לקח חלק במשחק האימון של מכבי חיפה, אך הוא אינו בתכניות המקצועיות של הירוקים.

במועדון מכוונים לצרף בלם זר, וזקוקים פרט לדהן ללפחות עוד בלם ישראלי משמעותי לסגל ומוכנה להשקיע סכום ראוי עבור המשבצת הזאת, כאשר הבלם הרביעי, אם יגיע, יהיה שחקן זול. בבית"ר בדקו את האופציות של גיל כהן ואור ישראלוב, אך הדרישות עליהם גבוהות עבור המועדון בשלב זה, אך במועדון לא מרימים ידיים, ולפחות לגבי גיל כהן הניסיונות יימשכו.

נדב נידם מתאמן עם מכבי תל אביב אך עדיין לא הגיע להבנות איתה על חתימת חוזה לעונה נוספת ותנאי עזיבתו בעתיד, כשבבית"ר ממתינים לקשר, שסיכם את תנאיו.

במועדון מחפשים שחקן כנף זר אך עדיין לוקחים בחשבון סיטואציה בה יונתן כהן יצטרף, אם לא יהיה חלק מסגל מכבי ת"א. בבית"ר מעדיפים זר, אך לוקחים בחשבון גם עזיבה אפשרית של שועה ומעוניינים ב-4 שחקני כנף לסגל, יחד עם סילבה קאני וטימו מוזי.

יונתן כהן מכבי תל אביב. אריאל שלום
עדיין רוצים לראות אותו בבירה. יונתן כהן/אריאל שלום

הקבוצה תפתח את האימונים ביום שני הקרוב ובהמשך תצא למחנה אימונים בבולגריה. במועדון רוצים לראות לפחות עוד 3-4 שחקנים חותמים עד המחנה ולהשלים את החלק העיקרי של הסגל.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully