וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל אחוזים ממכירה עתידית: עסקת אזולאי לחיפה מתקרבת

30.6.2024 / 9:05

בכר לוחץ לצירופו של הקשר וגם השיחות בין פודגוראנו ומאור לוי לנתניה מתקדמות. הירוקים דורשים 20-30% ממכירה עתידית וממתינים לאישור הסופי מפודגוראנו. בקבוצה מתכוננים לאפשרות שסק לא ישחק מול סבאח

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה תנסה לסגור את עסקת איתן אזולאי בימים הקרובים, כאשר גם מכבי נתניה מעוניינת מאוד בעסקה. מי שעד כה לא החזיר תשובה חיובית הוא סוף פודגראנו, שלא בטוח שנכון עבורו להיות מועבר לנתניה לצמיתות כחלק מהעסקה.

אם ייתן את הסכמתו למעבר בסופו של דבר, גם פודגוראנו וגם מאור לוי עדיין צריכים לסגור באופן סופי את תנאיהם בנתניה. השיחות בין הצדדים נחשבות מתקדמות. ההסכם צפוי לכלול סעיף שמבטיח למכבי חיפה כ-20 עד 30 אחוזים ממכירה עתידית של שני השחקנים אם אכן יעברו לנתניה כחלק מהעסקה.

ברק בכר הבהיר להנהלת הקבוצה שהוא מעוניין שיעשו כל שיידרש כדי לצרף את אזולאי, וההערכה היא שהקשר יחתום. בכל מקרה אזולאי לא ייקח חלק במחנה האימונים של הקבוצה ולא ישחק גם במשחק הקונפרנס ליג מול סבאח, משום שהוא צפוי להיות אחד מ-18 השחקנים בסגל הסופי של גיא לוזון לאולימפיאדה.

איתן אזולאי מכבי נתניה לצד רוי קורין מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
זה מתקרב. אזולאי/ברני ארדוב

לחיפה גם מצוקת בלמים לקראת המחנה. הגעתו של עבדולאי סק עדיין בספק ובחיפה לא לוחצים עליו להתייצב בשל הטרגדיה האישית שעבר. בנוסף, גם שון גולדברג מתאמן עם הנבחרת האולימפית. בחיפה לוקחים בחשבון שייתכן שיצטרכו להסתדר עם לורנצו שימיץ', רמי גרשון ודניאל סונדגרן כבלמים למשחקי האימון במחנה, ואולי אף למשחק מול סבאח.

* עוד במכבי חיפה: המועדון השיק היום אתר חדש, כולל מספר פיצ'רים חדשים. בין היתר, האתר כולל איזור אישי, אזור היסטוריה עשיר עם מנוע חיפוש ייחודי, אזור משחק חדש, ועם גישה לערוץ מכבי חיפה TV, שיעבור שדרוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully