וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות בשיחות עם אורי דהן ובמו"מ לרכישת גיל כהן

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 16:58

בבירה מאמינים כי ניתן יהיה לצרף את בלם מ.ס. אשדוד אחרי הבשלה במגעים, אבל מבהירים שעדיין יש פערים. אופטימיות בנוגע להשארת השחקן שחזר למכבי חיפה. יצחקי לשחקנים באימון הפתיחה: "דורש מכם פוקוס במאה אחוז"

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

בית"ר ירושלים פתחה היום (שני) את אימוניה כאשר הסגל רחוק מלהיות מושלם. למעשה, עד עתה סילבה קאני ושוער המשנה רז כרמי הם שחקני הרכש היחידים של הקבוצה, כשמספר נבחנים ייקחו חלק באימונים. אורי דהן עדיין לא חתם על חוזה חדש, נדב נידם יצא בשלב זה עם מכבי תל אביב למחנה האימונים ולמעשה הקבוצה עדיין זקוקה ל 7-8 שחקני סגל איכותיים לקראת העונה הבאה, כאשר הצוות המקצועי משוכנע כי עם שקט וסבלנות, יהיה לקבוצה סגל טוב בעוד מספר שבועות.

באשר לדהן, נרשמה התקדמות בשיחות איתו והצדדים קרובים להבנות לקראת חתימה על חוזה לשלוש שנים. במועדון מאמינים כי ב-48 שעות הקרובות יגיעו לסיכום עם הבלם והוא יצטרף מיד לאימונים.

בינתיים, השחקן הבא שצפוי להצטרף לקבוצה של ברק יצחקי הוא גיל כהן. המו"מ בין בית"ר ירושלים לבלם מ.ס אשדוד התקדם משמעותית בימים האחרונים. שני הצדדים מעריכים כי ישנם סיכויים טובים כי העסקה תיסגר בקרוב, אך יחד עם זאת, זהירים ומבהירים כי העסקה עדיין לא סגורה וישנם פערים גם בנוגע לסכום ההעברה וגם לגבי שכרו של השחקן, אך מדובר בפערים הניתנים לגישור.

גיל כהן שחקן מ.ס. אשדוד בחימום. דני מרון
מתקרב. גיל כהן/דני מרון

בגזרת הזרים, בית"ר עדיין מחפשת בלם וכנף איכותי. על אף הסגל החסר, בבית"ר בשלב זה מעוניינים לראות את ירדן שועה מוצא קבוצה שתשלם את סעיף השחרור שלו, ורואים בקיץ הנוכחי אולי כהזדמנות האחרונה למכור אותו.

הבוקר הצטרף לאימונים גם איסמעילה סורו, ומחר יצטרף השוער, מיגל סילבה. מי שעדיין חסר הוא עדי יונה, שנמצא עם הנבחרת האולימפית. השחקנים הצעירים, מצידם, מבינים שזו הזדמנות פז להוכיח את עצמם. חלק מהשחקנים הגיעו מקבוצת הנוער וחלק אחר הוא המושאלים. כל אחד מהם יודע שהמאמן עוקב אחריהם ומחפש את הכישרונות שיוכלו לתרום לקבוצה בעונה הקרובה.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ירדן שועה בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יישאר בבית"ר? ירדן שועה באימון היום/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מאמן הקבוצה, ברק יצחקי, כשלצידו עומד המנהל המקצועי אלמוג כהן, אמר לשחקנים לפני תחילת האימון הבוקר: "זה האימון הראשון שלנו באופן רשמי, כמו שאמרתי לכם אתמול, נתחיל בצורה מאוד אינטנסיבית, עם עבודה קשה מאוד ואני דורש מכם פוקוס במאת האחוזים בכל רגע באימון".

"יהיו שתי תחנות, ואני רוצה שהחילופים כשנצטרך זה חילופים מהירים, ולעבוד חזק כי העונה הקרובה ככה היא תיראה לאורך כל העונה. יש לנו זמן להתכונן, יש לנו 13 ימים בישראל ונערוך משחקי אימון ועוד מחנה אימון עם דברים טקטיים. תהיו מפוקסים, תישנו טוב, תעבדו עם הגוף שלכם בצורה אינטנסיבית ותשמרו עליו ואני מאחל לנו עונה מוצלחת".

החליפות החדשות של בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
החליפות החדשות הוצאו למכירה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

כמו כן, וביחד עם תחילת האימונים, המועדון מציג את החליפות החדשות לעונת 2024/2025, וכעת ניתן להתחדש בחליפות תואמות להורים ולילדים במידות קטנות. החליפות החדשות נוצרו בשיתוף פעולה עם חברת יומברו, והן כוללות כיתובים ייחודיים של ירושלים, האריה השואג, הכדורגל, וכמובן צבעי המועדון. הבגדים החדשים מגיעים במידות קטנות החל מ-2-4 ועד למבוגרים במידות גדולות כמו 3XL. כעת ניתן לקנות משהו גם להורים וגם לילדים, ולהגיע לארוחות משפחתיות וכל מקום אפשרי עם צהוב-שחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully