וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס: "השופטים תמיד נגדנו". למה גימראייש קילל?

אחרי הצמד מול פרגוואי, כוכב נבחרת ברזיל התלונן על היחס מקונמבול. הקשר הסביר את ההתפרצות: "זה לא אנחנו נגד האוהדים"

תקציר קופה אמריקה: פרגוואי - ברזיל 4:1/ספורט1

23 שנים חלפו מאז הפעם הקודמת שברזיל ניצחה את פרגוואי ב-90 דקות במסגרת הקופה אמריקה. אחרי ה-1:3 בשלב הבתים ב-2001, הגיעו חמישה משחקים שבהם הלבנים-אדומים שרדו את הזמן החוקי, כאשר בשני טורנירים רצופים (2011 ו-2015) הם אף עברו את הסלסאו בדו-קרב פנדלים ברבע הגמר. לפנות בוקר (שבת) הרצף הזה הסתיים, לאחר שברזיל דרסה 1:4 את פרגוואי והשיגה את ניצחון הבכורה שלה בקופה אמריקה 2024.

ויניסיוס ג'וניור סומן לפני הטורניר כמי שצריך לסחוב על כתפיו את הנבחרת בהיעדרו של ניימאר, אבל במשחק הראשון הוא לא הצליח להביא את הישועה נגד קוסטה ריקה. הלילה הוא כבר נראה כפי שציפו ממנו, עם צמד שערים ומספר מהלכים וירטואוזיים. אחרי שדיבר על המגרש, שחקנה של ריאל מדריד התפנה למה שהוא אוהב לא פחות: לדבר מול המצלמות.

"הקופה אמריקה תמיד מסובך, בגלל המגרשים, בגלל השופטים שתמיד נגדנו, הדרך בה הם מתייחסים אלינו. אבל אנחנו צריכים להישאר יציבים ולדבר רק באמצעות ניצחונות, כי כשאנחנו מדברים, קונמבול אומרת שאנחנו מדברים יותר מדי", ביקר ויניסיוס את ההתאחדות הדרום-אמריקאית, מארגנת התחרות.

ויניסיוס ג'וניור במדי נבחרת ברזיל. רויטרס
כרגיל, הוא לא שמר בבטן. ויניסיוס/רויטרס

לפני שהסכר נפרץ וברזיל ירתה רביעייה, לוקאס פאקטה העלה את רף העצבים והלחץ כשהחמיץ פנדל במצב של 0:0. ארבע דקות אחר כך, אחרי שהשער הראשון של הנבחרת בצהוב-ירוק בטורניר הגיע, מי שעורר מחלוקת היה ברונו גימראייש שסינן קללה אל מול האוהדים בזמן שחגג עם חבריו.

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה

פוסט ההסבר של ברונו גימראייש

המצלמות תפסו את גימראייש צועק: "לעזאזל! החרא הזה הוא ברזיל!". אחרי המשחק הסביר הקשר כי ההתפרצות לא כוונה לעבר הקהל: "אני בחור שמכבד את כולם ומודע לזה שכל הברזילאים צריכים להיות ביחד במסע. הקללה הראשונה הייתה שחרור קיטור של 'סוף סוף השער הגיע'. המילים שאחריה היו דברי שבח לברזיל. אין אנחנו נגדם (האוהדים). מה שיש זו חבורה של שחקנים שמאוד רוצים לראות את האנשים שלנו נהנים מהנבחרת. היום נאבקנו כדי לעשות מה שלא הצלחנו במשחק הראשון - להבקיע ולנצח. זו הייתה רק חגיגה, לא עימות. בואו נחגוג את הניצחון של היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully