וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל ממליצים לנבחרת: "קחו דוגמא מארגנטינה"

בתקשורת הפתיעו בעצה וטענו כי "ויניסיוס חייב להוכיח את עצמו" בקופה אמריקה, אך ניימאר סימן: "רודריגו הוא שחקן המפתח". דוריבל ג'וניור יחזיר את הסלסאו למקורות? (4:00, ספורט3)

תקציר ה-1:1 של ברזיל עם ארצות הברית במשחק הכנה לקראת הקופה אמריקה/ספורט1

דוריבל ג'וניור עדיין לא הפסיד בארבעה משחקים כמאמן נבחרת ברזיל, אבל הלילה (4:00, ספורט3) יתחיל האתגר האמיתי שלו כשהסלסאו תפתח את הופעותיה בקופה אמריקה, במפגש עם קוסטה ריקה. הברזילאים יחפשו זכייה עשירית בתואר היבשתי כדי להשכיח את השנים הכושלות שחוו מאז הגביע האחרון, ב-2019. בתקשורת המקומית נתנו המלצה מפתיעה כיצד לעשות זאת.

"קחו דוגמא מארגנטינה", ייעצו באתר UOL, שם טענו שברזיל צריכה ללכת בצעדיה של היריבה הכי גדולה. "ארגנטינה זכתה בקופה אמריקה ב-2021 והרוויחה את היציבות שהייתה צריכה לקראת מונדיאל 2022. הנבחרת של סקאלוני הוטלה בספק לפני שהפכה לאלופה, והדשדושים משנים קודמות הפכו לתקווה לקראת הגביע בקטאר", נכתב. "ברזיל רוצה לעשות את אותו המסלול. דוריבל ג'וניור רוצה לזכות כדי שיוכל לעבוד בשקט".

כזכור, המאמן שמונה בתחילת השנה הזו החליף את פרננדו דיניז, מי שעמד זמנית על הקווים אחרי שטיטה עזב בתום המונדיאל. תחת דיניז רשמה ברזיל שנה מזעזעת ב-2023, כולל פתיחה נוראית למוקדמות גביע העולם והפסד ביתי ראשון אי פעם במסגרת הזו, בידי אותה ארגנטינה.

רודריגו, נבחרת ברזיל. Rich Storry, GettyImages
לא בכדי הוא קיבל את המספר 10. רודריגו/GettyImages, Rich Storry

כעת דורשים בברזיל לראות נבחרת ברזילאית אמיתית, שתדע לשמור על משמעת טקטית, אבל תישען פחות על הקפדנות שאימצה מהכדורגל האירופי ותיתן יותר מקום לכישורים טכניים ויצירתיות. ב"גלובו" טוענים כי "לרשות דוריבל עומד דור של שחקנים שמאפשר לו לפתח כדורגל קליל, משוחרר ובלתי צפוי".

מי שאמור להוציא לפועל את החזון הזה הוא ויניסיוס, עליו הטילו את האחריות בתקשורת המקומית: "הוא זה שצריך להוכיח את עצמו יותר מכולם. החלוץ של ריאל מדריד עדיין לא נצץ בנבחרת ברזיל". המשקל עבר לכתפיו של "ויני" בגלל היעדרותו של ניימאר, אלא שהכוכב הפצוע שלא ישחק בקופה אמריקה, סימן בכלל מנהיג אחר כשהגיע לבקר את חבריו לנבחרת לפני משחק הבכורה בקופה אמריקה.

"אני חושב שרודריגו הוא שחקן המפתח. ויני בטוח יעשה מה שהוא יודע, אבל רודריגו שונה מאוד, לדעתי. הוא כוכב והחולצה מספר 10 תיתן לו המון מזל", אמר ניימאר על השחקן לו הוריש באופן זמני את הספרה שהוא לובש על הגב בעצמו בדרך כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully