וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהמשחק כמעט פוצץ: ניצחון היסטורי לארגנטינה בברזיל

דרמה בקלאסיקו של דרום אמריקה: אלופת העולם בהנהגת ליאו מסי ירדה מכר הדשא כמחאה על אלימות משטרתית נגד אוהדים במרקאנה, והמשחק נפתח באיחור. בסופו של דבר אוטאמנדי (63) קבע ניצחון 0:1, והנחיל לסלסאו הפסד ביתי ראשון אי פעם במוקדמות המונדיאל

תקציר ה-0:1 ההיסטורי של נבחרת ארגנטינה בברזיל/ספורט1

הקלאסיקו של דרום אמריקה שוב יזכר בעיקר בשל אירועים שלא קשורים לכדורגל: ברזיל וארגנטינה נפגשו הלילה (בין שלישי לרביעי) למפגש רותח במרקאנה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2025, שכמעט פוצץ בשל תקריות ביציעים.

שחקני נבחרת ארגנטינה בהובלתו של ליאו מסי, החליטו לרדת מכר הדשא עוד לפני שריקת הפתיחה, בעקבות אלימות משטרתית נגד אוהדי האלביסלסטה ביציעים, אחרי שכמה אוהדים נפצעו בשל עימותים ברוטליים עם כוחות האבטחה.

רק כעבור חצי שעה הם עלו בחזרה למגרש, ובסופו של דבר ניצחו 0:1, כשהם מנחילים לברזיל הפסד ביתי ראשון אי פעם במסגרת מוקדמות המונדיאל, ומסבכים אותם בטבלה אחרי שהסלסאו ספגו הפסד שלישי ברציפות. עד הלילה, הסלסאו עמדו על מאזן של 51 ניצחונות, 13 תוצאות תיקו ו-0 הפסדים במשחקי בית במוקדמות המונדיאל, אבל הלילה הרצף נקטע, ואלופת העולם המשיכה לעשות היסטוריה.

כך החלה המהומה

את שער הניצחון כבש ניקולאס אוטאמנדי בדקה ה-63, עם נגיחה עוצמתית אחרי הגבהה מהקרן של ג'ואני לו סלסו. זו היה האיום היחיד של האלביסלסטה למסגרת לאורך כל המשחק, אבל הספיק כדי לרשום ניצחון קטן-גדול.

אלפי אוהדים ברזילאים נטשו את המרקאנה כ-10 דקות לשריקת הסיום כמחאה על היכולת המאכזבת של השחקנים, ובדקה ה-82 הרוחות שוב התלטו וג'ואלינגטון הורחק אחרי עימות גם רודריגו דה פול. ברזיל נותרה בחיסרון מספרי, וגורל המשחק למעשה הוכרע.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים. Wagner Meier, GettyImages
ממשיכים לעשות היסטוריה. שחקני ארגנטינה חוגגים בסיום/GettyImages, Wagner Meier
אנדריק, נבחרת ברזיל. Wagner Meier, GettyImages
הרצף הגרוע בתולדות הסלסאו. אנדריק מתוסכל/GettyImages, Wagner Meier

ליאו מסי שרשם את משחקו האחרון בשנת 2023, פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-78 אחרי מה שנראה כפציעה קלה, ובתום משחק פושר ברמה האישית, כשהוא מתקשה לבוא לידי ביטוי כחלק מטקטיקת המגננה של ארגנטינה, שלא שלטה בכדור רוב הזמן, ונסוגה לאחור. מסי נותר ללא שער בחמשת משחקיו נגד נבחרת ברזיל, אבל עדיין חגג באושר בסיום.

כעת ארגנטינה מדורגת בראשות הבית הדרום אמריקאי עם 15 נקודות, בעוד ברזיל במקום השישי בלבד (שמבטיח העפלה למונדיאל) עם 8 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully