וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל פתחה את הקופה עם 0:0 מאכזב, חאמס הזכיר נשכחות

צפו בתקצירים: ויניסיוס ורודריגו הרבו להחמיץ מול קוסטה ריקה, שער של מרקיניוס נפסל, אנדריק עלה כמחליף ולא הושיע. שני בישולים לרודריגס ב-1:2 של קולומביה על פרגוואי

תקציר ה-0:0 של נבחרת ברזיל עם קוסטה ריקה בקופה אמריקה/ספורט1

רונאלדיניו חולל סערה כאשר אמר בתחילת החודש ש"זו נבחרת ברזיל הכי משעממת" שראה בימיו חייו. הלילה (בין שני לשלישי) במשחק הפתיחה של הסלסאו בקופה אמריקה, ניכר שהיה גם קצת אמת בדבריו. ברזיל סיימה ב-0:0 עם קוסטה ריקה, כאשר במשחק המוקדם יותר קולומביה גברה 1:2 על פרגוואי.

ויניסיוס, שחקן נבחרת ברזיל. Ronald Martinez, GettyImages
לא מספיק מדויק. ויניסיוס מאוכזב, הלילה/GettyImages, Ronald Martinez

ברזיל - קוסטה ריקה 0:0

רבות דובר על ההרכב של דוריבאל ג'וניור שקרטע במשחקי ההכנה, והלילה התסריט חזר על עצמו. אנדריק שמסתמן ככוכב המרענן של הנבחרת שוב נותר על הספסל, ויניסיוס ורודריגו פתחו ב-11 לצד ראפיניה, אבל האיכויות ההתקפיות על הנייר לא הספיקו. ברזיל שלטה לחלוטין במשחק והגיעה ללא פחות מ-18 איומים לשער, אבל החמיצה שוב ושוב ונלחצה ככל שהדקות נקפו.

בדקה ה-30 מרקיניוס מצא את הרשת והחל לחגוג, אבל ה-VAR פסל את השער בצדק בשל נבדל. ויניסיוס הוחלף לקראת הסיום וגם כניסתו של אנדריק לא הושיעה את הסלסאו, שניצחו רק בשנייים מתשעת משחקיהם הרשמיים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן נבחרת קולומביה חאמס רודריגס. Omar Vega, GettyImages
משהו טוב קורה לו במדים הלאומיים. חאמס רודריגס/GettyImages, Omar Vega

צפו בתקציר הניצחון של קולומביה

תקציר ה-1:2 של קולומביה על פרגוואי בקופה אמריקה/ספורט1

קולומביה - פרגוואי 1:2

כשחאמס רודריגס לובש את מדי נבחרת קולומביה, קורה משהו קסום. בדיוק עשור אחרי שכבש לרשת של יפן במונדיאל 2014, ניפק הקשר הוותיק הצגה נוספת במדים הלאומיים, אחרי שהבריק במחצית ראשונה פנטסטית עם שני בישולים. בדקה ה-32 מבצע סולו שלו באגף הסתיים בהגבהה מדודה לראשו של דניאל מוניוס ובנגיחה היישר לרשת, וכעבור 10 דקות כדור חופשי חד שלו, הפעם מהכנף השנייה, סידר לג'פרסון לרמה את השני - גם הוא בנגיחה.

המחצית השנייה כבר הייתה הרבה יותר שקולה ופרגוואי לא הייתה רחוקה מלהשוות. בדקה חוליו אנסיסו צימק מבישול של רמון סוסה, אבל הקפטרוס שמרו על השער בהצלחה בדקות הבאות ובעקבות התיקו של ברזיל וקוסטה ריקה, מסיימים את המחזור הראשון בראשות הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully