וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד לוויניסיוס ב-1:4 של ברזיל, קולומביה שוב הרשימה

צפו בניצחון הבכורה של הסלסאו בקופה אמריקה: סאביו ופאקטה כבשו גם הם נגד פרגוואי. הקפטרוס בפסגה אחרי 0:3 על קוסטה ריקה

תקציר קופה אמריקה: פרגוואי - ברזיל 4:1/ספורט1

נבחרת ברזיל תיקנה את הרושם ממשחק הפתיחה החלש שלה בקופה אמריקה, כאשר הביסה הלילה (בין שישי לשבת) את פרגוואי וניצחה בהפרש גבוה משער אחד לראשונה בעידן המאמן דוריבל ג'וניור. מוקדם יותר, קולומביה המשיכה להרשים וטיילה לניצחון גדול על קוסטה ריקה.

פרגוואי - ברזיל 4:1

הסלסאו השכיחו את ה-0:0 במחזור הקודם ועדיין יכולים לעלות מהמקום הראשון בבית ד'. לשם כך, הם יצטרכו לגבור על קולומביה במשחק הבא. מנגד, פרגוואי נותרה ללא נקודות ולמעשה הודחה מהטורניר, כשאיבדה סיכוי להעפיל לרבע הגמר. דוריבל ג'וניור ערך שני שינויים בהרכב ושילב בו את וונדל כמגן ימני ואת סאביו בכנף ימין, אך את ההבדל עשה קודם כל ויניסיוס, שסוף סוף הנהיג את הנבחרת כפי שמצפים ממנו בברזיל. כוכב ריאל מדריד כבש צמד לראשונה בקופה אמריקה (35, 45+5), סאביו הצדיק את הקרדיט מהמאמן והבקיע את השער השני (43) בדרך ליתרון 0:3 בהפסקה. לוקאס פאקטה, שהחמיץ פנדל בדקה ה-31 כשהתוצאה עוד הייתה 0:0, קיבל הזדמנות נוספת מהנקודה הלבנה ואותה לא פספס. הקשר כבש את הרביעי של ברזיל (65) אחרי שעומאר אלדרטה צימק זמנית עבור פרגוואי (48), שהפסידה לסלסאו לראשונה אחרי חמישה מפגשים בקופה אמריקה ובדרך איבדה את אנדרס קובאס לכרטיס אדום ישיר (81).

ויניסיוס ג'וניור במדי נבחרת ברזיל. רויטרס
צמד ראשון בקופה אמריקה. ויניסיוס/רויטרס

גם את הדריבל הנאה הזה ויניסיוס סיפק הלילה

קולומביה - קוסטה ריקה 0:3

הקפטרוס השלימו משחק 25 ברציפות (!) ללא הפסד, 22 תחת המאמן הנוכחי נסטור לורנסו, שעדיין לא נוצח מאז מינויו לתפקיד ביוני 2022, ורחוק עוד שני משחקים מהשוואת הרצף הטוב ביותר בתולדות הנבחרת. תיקו נגד ברזיל יספיק לקולומביה כדי להבטיח את הפסגה בתום שלב הבתים, דבר שיחסוך ממנה מפגש עם אורוגוואי החזקה ברבע הגמר. לואיס דיאס (31, פנדל), דווינסון סאנצ'ס (59) וג'ון קורדובה (62) כבשו את השערים לזכות קולומביה, את האחרון הכין חאמס רודריגס שרשם את הבישול השלישי שלו בטורניר. הקשר רחוק כעת שני בישולים משיא הקופה אמריקה בכל הזמנים, אותו קבע ליאו מסי עם חמישה אסיסטים ב-2021.

שחקני נבחרת קולומביה חוגגים. רויטרס
חאמס רודריגס ממשיך להיראות מצוין, קולומביה האריכה את הרצף המדהים/רויטרס

הלילה בקופה אמריקה:

ארגנטינה - פרו (3:00, ספורט4)
קנדה - צ'ילה (3:00, ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully