וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצת דרך בהפועל ת"א? תושב ומינצברג ישוחחו בסופ"ש

6.6.2024 / 18:31

השניים יערכו שיחה ביחד עם עורכי דינם. למינצברג יוצע להעביר את הקבוצה לספרא וללכת לגישור מיידי תחת ערבויות

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

לאחר שמאיר תושב הציע פגישה משולשת ומציאת פתרונות לסיטואציה אליה נקלעה הפועל תל אביב, ביממה הקרובה תיערך שיחה בינו לבין דייויד מינצברג יחד עם עורכי דינם בניסיון לקדם את העניינים. תושב יסביר שחברת BDO כבר עובדת על דו"ח נוסף, שלאחריו ישמח לדבר על על הפערים בין הצדדים כדי לנסות להגיע לפתרון ע"י בוררות מהירה או גישור, תחת התחייבות לשלם כל סכום שייקבע.

עדיין לא ברור אם מינצברג יסכים לפתרון שאינו כולל העברת כסף מיידית מצדו, אבל אם הוא יעשה זאת, ייתכן וזה יהיה האור בקצה המנהרה עבור הפועל תל אביב בכל הנוגע להעברת הבעלות לאדמונד ספרא.

תושב, מהבעלים הקודמים של הפועל תל אביב, מנסה בימים האחרונים למצוא פתרונות על מנת לפתור את סאגת החובות ולסייע למועדון לעבור לספרא או לכל בעלות אחרת. במכתב ששלח לספרא ומינצברג עוד לפני הסיכום על השיחה, הבהיר תושב כי יעמוד בכל סכום שייקבע על ידי בורר או מגשר המוסכם על הצדדים, על פי ההתחייבות. הבעלים לשעבר אף מציע ללכת להליך מהיר, על מנת לא לפגוע בקבוצה.

דייויד מינצברג, מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
עדיין לא החליט כיצד לפעול. מינצברג/דני מרון

עוד על הפועל תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בין היתר תושב הציע לספרא ומינצברג לקיים פגישה משולשת בארצות הברית בה ניתן יהיה לשוחח ולמצוא פתרונות בכדי להסדיר את הפלונטר שנוצר.

השורה התחתונה במסר של תושב היא שהוא יהיה מוכן להתחייב על כל סכום שייקבע על ידי בוררות מהירה או גישור ויתחייב משפטית לשלמו אם ייקבע כי עליו לעשות זאת. מינצברג דחה עד עכשיו פתרונות שלא כוללים תשלום מיידי מצד תושב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully