וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו מונה למאמן הפועל תל אביב: "נצעיד אותה למקומות אליהם היא שייכת"

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 21:08

מאמנה לשעבר של מכבי חיפה חתם לשנתיים בקבוצה שנשרה לליגה הלאומית: "שמח לחזור למועדון שיקר ללבי, נעשה הכל להסב אושר וגאווה לאוהדים". עמית פסט: "ניתן לו את הכלים להחזיר את הפועל למקומה הטבעי"

מחוץ לקווים, 2.6/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נתי ברנד

לאחר החתימה של רן קוז'וך בהפועל באר שבע ועל אף הניסיונות של מכבי פתח תקוה להחתימו, הערב (ראשון) מסאי דגו מונה רשמית למאמנה החדש של הפועל תל אביב. דגו, שאימן בעונה החולפת במכבי חיפה, יחזור למועדון בו גדל אחרי שחתם לשנתיים בקבוצה שנשרה לליגה הלאומית בתום העונה החולפת.

"אני שמח לחזור להפועל תל אביב, מועדון יקר ללבי שנתן לי המון לאורך הקריירה", אמר דגו לאחר החתימה. "קיבלתי את ההחלטה מהלב ואני מודע לאתגרים ולמשימות העומדות בפנינו. לאוהדים המסורים של הפועל תל אביב אני יכול להבטיח שנעשה הכל בשביל להסב לכם אושר וגאווה, נצטרך להתאחד כולנו סביב הקבוצה וביחד נצעיד אותה בחזרה למקומות שאליהם היא שייכת. יאללה הפועל".

מנכ"ל המועדון, עמית פסט, אמר אחרי מינוי דגו: "אנחנו שמחים שמסאי חוזר למועדון בו גדל וסומכים עליו שיעזור לנו לעמוד במשימות העומדות בפנינו לקראת העונה הקרובה. התרשמנו מאוד מהיכולות המקצועיות של מסאי ומהאישיות שלו. אנו מאמינים בו וניתן לו את כל הכלים בשביל להצליח להחזיר את הפועל למקומה הטבעי בתום העונה הקרובה ולבנות יסודות טובים לעתיד".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הצטרף לקבוצה מהלאומית. מסאי דגו/מאור אלקסלסי

דגו שימש כמאמן בקבוצת הנערים של הפועל תל אביב, הקבוצה בה שיחק גם כשחקן בוגרים, לאחר מכן היה עוזר המאמן בהפועל כפר סבא והמשיך למשרות מאמן ראשי בכפר סבא, אשקלון, הפועל פתח תקוה (שתי קדנציות), עירוני קרית שמונה, הפועל עכו, קבוצת הנוער של מכבי חיפה, וכאמור, בשנה האחרונה עמד על הקווים של הקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully