וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב מברך על העברת המניות, יסכים לגישור או בוררות

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 15:10

קבוצת מינצברג דיללה את מניות קבוצת ניסנוב, אחד הבעלים לשעבר ידרוש את מכירת הפועל תל אביב לספרא. במועדון ייפגשו עם אבוקסיס בניסיון לחסוך את שכרו, איינבינדר קיבל הצעות מליגת העל

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

לאחר מינוי מסאי דגו למאמן הקבוצה, בהפועל תל אביב צפויים להיפגש עם יוסי אבוקסיס בניסיון להתיר את חוזהו לעונה הבאה תמורת פיצוי.

עלותו של אבוקסיס לאדומים בעונה הבאה היא כ-1.5 מיליון שקלים ובמועדון רוצים לחסוך לפחות חלק מהעלויות. אם זה לא יקרה, אבוקסיס יוכל בעונה הבאה לחתום בכל קבוצה שתרצה אותו, כשהפועל תל אביב תשלים את שכרו.

דגו יצא לחופשה קצרה בדובאי, וכשיחזור יתחיל לעבוד על בניית הסגל. בשלב זה רק לאחר קיצוצי חוזים קיימים לשחקנים, ניתן יהיה להחתים שחקנים חדשים. הקפטן דן איינבינדר זוכה להצעות מליגת העל ועדיין לא קיבל הצעה רשמית מהמועדון, על אף הרצון לראות אותו ממשיך. נראה כי בשבוע הבא הדברים יתבהרו לגביו.

החוזים הבעייתיים הם של מאוויס צ'יבוטה ועומרי אלטמן, שעלות שניהם למועדון מסתכמת בכ-4.5 מיליון שקלים, כ-50% משכר השחקנים הצפוי של הקבוצה בלאומית. במועדון מקווים כי השניים יקצצו משמעותית בשכרם או ימצאו קבוצה חדשה בקיץ ויקלו על התקציב.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יסיימו בטוב? אבוקסיס/קובי אליהו

ועוד בהפועל תל אביב, בעקבות דו"ח ה"טרו אפ" שפורסם שלשום, לפיו חייבת קבוצת הבעלות הקודמת בראשות האחים ניסנוב, תושב וגרינברג כ-15 מיליון ש"ח למועדון, קרן ההשקעות של דייויד מינצברג דיללה היום את 49% שהיו בחזקת הבעלים הקודמים (בשווי של 7 מיליון ש"ח) וכעת היא מחזיקה ב-100% מהמניות. מדובר בפעולה פורמלית, כאשר הקרב האמיתי בין הצדדים הוא בנוגע למי שישלם את הכסף, כשאם מאיר תושב לא יישא בחובות בימים הקרובים, קבוצת מינצברג צפויה לפנות לבית משפט.

מאיר תושב בירך על כך שהמניות יעברו למינצברג, אבל אינו מתכוון לשלם את החובות כדרישתו. הוא ינחה את אנשים להוצאת דו"ח מסכם מטעם חברת "BDO", דו"ח שונה לחלוטין מזה של "דלויט" ולאחר מכן יסכים אך ורק להליך של גישור או בוררות בין הצדדים, כשידרוש במקביל כי הקבוצה תעבור לאדמונד ספרא.

"מברכים על ההתקדמות ועל השגת עוד יעד בהסכם שנחתם בשנה שעברה", נמסר מטעם תושב, "כרגע נראה שלמינצברג יש 100 אחוז מהמניות, הגיע מסמך מסודר מרואי החשבון שלו. מאיר תושב מיד שכר פירמת רואי חשבון מקבילה שתעשה את העבודה. בימים הקרובים הם ילמדו את החומר, יבקשו את ניירות העזר מהמועדון, ויישבו עם דלוייט. במקביל עורכי הדין יישבו על מנת לסכם את הצד המשפטי. מאיר תושב עמד וימשיך לעמוד ב-100 אחוז מאחורי ההסכם. הוא בטוח שניתן להגיע להסכמות, או בין עורכי הדין, או בעזרת גישור ובמידת הצורך, בבית משפט. כל זה לא אמור להפריע לספרא להיות בעלים של הפועל תל אביב כבר היום. נושא החובות ייסגר בהקדם מול מינצברג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully