וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדו"ח חשף: חובות הענק מימי הבעלות הקודמת בהפועל ת"א

3.6.2024 / 6:10

על פי חברת "דלויט", הבעלות הקודמת נדרשת לשלם לפחות 15 מיליון שקלים שמורכבים מחובות למועדון ולמס הכנסה. נציגיה קיבלו את פרטי הדו"ח וטוענים שהוא חד צדדי: "מוכנים ללכת לבית משפט". בינתיים ספרא לוקח צעד אחורה והרכש לדגו תלוי בקיצוצים

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

הדו"ח המסכם של חברת הייעוץ הכלכלי "דלויט" על מצבה הפיננסי של הפועל תל אביב יצא לאור אתמול (ראשון), וחשף תמונה עגומה. על פי הדו"ח, הבעלות הקודמת מחוייבת לשלם למועדון 9 מיליון שקל, ובנוסף לכך ישנו תשלום למס הכנסה מתקופתם בסך של 5-8 מיליון שקל שפרטיו המדויקים יתבררו בהמשך.

בצד של הבעלות הקודמת של המועדון קיבלו את הפרטים, והבהירו כי מדובר בדו"ח לא נכון, לא מדוייק ומייצג צד אחד בלבד. "גם בבית משפט ננצח, אנחנו רוצים להימנע מזה רק כדי שהמועדון לא יתרסק", אמרו בתגובה. "מאיר תושב הציע פתרון נדיב ואמיתי, חבל שלא מבינים את זה".

בשלב זה אין שיחות בין הצדדים למציאת פתרון, כאשר אדמונד ספרא כרגע לקח צעד אחורה ולא ימשיך במו"מ עד שיימצא פיתרון לבעיית החובות.

עופר ינאי התעניין במצבו של המועדון וגם באפשרות לסייע לו בתרומה מסוימת, אך עדיין לא קיבל החלטה האם להתחיל בדיקת נאותות מקיפה.

אדמונד ספרא, איש העסקים המעוניין לרכוש את הפועל תל אביב. תנועת אור, אתר רשמי
גם הוא מתרחק. אדמונד ספרא/אתר רשמי, תנועת אור

כך או אחרת, מסאי דגו יחל לעבוד בעוד מספר ימים לאחר חופשה קצרה. בשלב זה כל נושא צירוף שחקנים תלוי ביכולת לקצץ או להיפטר מחוזים קיימים. במקביל התקווה היא הבעת אמון של הקהל שתבוא לידי ביטוי ברכישת מינויים, מה שיאפשר להעמיד קבוצה שתחזור בתוך שנה לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully