וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר תושב מעוניין בגישור מיידי, עשוי להיפגש עם ספרא ומינצברג

6.6.2024 / 11:31

הבעלים לשעבר של הפועל תל אביב יזם פניה לשניים בתקווה לקדם את השיחות ולמצוא פתרון למחלוקות, כשהוא מוכן להפקיד כסף בכל סכום שייקבע על ידי בורר או מגשר. מינצברג שדחה עד עתה פתרונות שלא כוללים תשלום מיידי עדיין לא השיב

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

מאיר תושב, מהבעלים הקודמים של הפועל תל אביב, מנסה למצוא פתרונות על מנת לפתור את סאגת החובות ולסייע למועדון לעבור מקבוצת מינצברג לאדמונד ספרא או לכל בעלות אחרת.

במכתב ששלח לספרא ומינצברג, הבהיר תושב כי יעמוד בכל סכום שייקבע על ידי בורר או מגשר המוסכם על הצדדים, על פי ההתחייבות. הבעלים לשעבר אף מציע ללכת להליך מהיר, על מנת לא לפגוע בקבוצה.

בנוסף הציע תושב לאדמונד ספרא ודייויד מינצברג פגישה משולשת בארצות הברית בה ניתן יהיה לשוחח ולמצוא פתרונות בכדי להסדיר את הפלונטר שנוצר, כאשר כעת מינצברג צריך להחליט כיצד לפעול.

דייויד מינצברג, מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
עדיין לא החליט כיצד לפעול. מינצברג/דני מרון

עוד על הפועל תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

השורה התחתונה במסר של תושב היא כי יהיה מוכן להתחייב עבור כל סכום שייקבע על ידי בוררות מהירה או גישור ויתחייב משפטית לשלמו באם ייקבע כי עליו לעשות זאת, וזה המסר שהעביר לספרא, לפיו כל מה שקשור בין הבעלות הקודת לנוכחית ישולם. דייויד מינצברג עד עתה דחה פתרונות שלא כוללים תשלום מיידי מצד תושב ולכן לא ברור אם יסכים להצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully