וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: גובה החוב והמשכורות שלא שולמו לקיליאן אמבפה

אחרי שכוכב ריאל מדריד החדש הטיח באקסית האשמות קשות, ב-ESPN טוענים: המועדון הפריזאי לא העביר לשחקן את משכורות אפריל ומאי וחייב לו 80 מיליון יורו

תקציר: צרפת - לוקסמבורג 0:3/ספורט1

קיליאן אמבפה שבר כמעט כל שיא אפשרי כשחקן פריז סן ז'רמן עמם את כל התארים חוץ מליגת האלופות, אבל בכל יום שעובר מאז העזיבה שלו, עוד ועוד לכלוך יוצא החוצה ומסתבר שהיחסים שלו עם ההנהלה היו רעועים מאוד. כזכור, ביום שלישי במסעת לפני משחקה של נבחרת צרפת, אמבפה רמז ש"אנשים מסויימים גרמו לו להיות לא מרוצה".

כעת, ב-ESPN חושפים שבהנהלת פריז ממש לא אהבו את ההתבטאויות שלו וציינו שהמועדון לא ישלם את משכורות העבר בסך 80 מיליון יורו (86 מיליון דולר) ובונוס כדי לכסות את עלות העזיבה שלו, סכום שהיה אמור להיות משולם לאמבפה כחלק מסגירת החובות מולו.

קיליאן אמבפה נבחרת צרפת. GettyImages
ידרוש את הכסף מפריז? אמבפה/GettyImages

אלא שאמבפה לא מתכוון לוותר על הכסף הזה בקלות. על פי הדיווח בפריז לא שילמו לאמבפה משכורת על החודשים האחרונים מאי ואפריל וטרם ברור אם הוא יקבל את משכורת יוני שמגיעה לו, למרות שהוא עזב לריאל מדריד. כזכור, כבר בקיץ הקודם אמבפה הסתכסך עם הבעלים אל חלאיפי לגבי הארכת חוזהו מעבר לעונה אחת.

הכוכב הגדול סופסל בלא מעט משחקים בחלק האחרון של העונה, זאת כחלק מ"נקמה" בשחקן שהחליט לעזוב, כאשר לואיס אנריקה המאמן היה זה שנלחם שאמבפה כן ישחק והוא אכן פתח במשחק האחרון שלו עם הקבוצה - גמר הגביע נגד ליון. אמבפה יתרכז כעת במשימותיו עם נבחרת צרפת ביורו ולאחר מכן יחל בפרק החדש שלו בריאל מדריד, אבל המשבר שלו מול פריז סן ז'רמן, כך נראה, עוד רחוק מלהסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully