וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר בסגל הפועל ת"א, מיילס לא יתלבש מול קרית אתא

5.6.2024 / 18:32

דדאס החליט להשאיר את הסנטר בסגל וסימן מפתח לקראת פתיחת הסדרה מול הפתעת הפלייאוף, שלא מתרגשת מהיותה אנדרדוג

תקציר מחצי גמר הפלייאוף הטורקי בכדורסל: פינאר קרשיאקה - אנאדולו אפס 97:90 (3:0 בסדרה)/ספורט1

סדרת חצי גמר הפלייאוף השנייה בליגת העל בכדורסל תצא לדרך מחר (חמישי, 21:00) בהיכל קבוצת שלמה כשהפועל תל אביב תארח את עירוני קרית אתא. האדומים, שמנסים לחזור לגמר בפעם השנייה ברציפות, ניצחו ברבע הגמר 0:3 את הפועל חיפה, ואילו קרית אתא, בהופעתם הראשונה אי פעם בפלייאוף, הפתיעה 0:3 את מכבי רמת גן ללא יתרון הביתיות. שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים העונה - במשחק הראשון בהיכל קבוצת שלמה הפתיעה קרית אתא עם ניצחון חוץ, הפועל תל אביב גמלה לה עם באולם רמז ובבית העליון גברה עליה במשחק רדיוס בחדרה.

הפועל תל אביב זכתה לארבעה ימים להתכונן למשחק הראשון בסדרת חצי הגמר, שבכל מקרה לא יספיקו לה להכשיר את בראיין אנגולה שלא צפוי לשוב לשחק העונה. לקראת ההתמודדות החליט סטפנוס דדאס לרשום את קייל אלכסנדר, העוגן ההגנתי שלו מתחת לסל, במקומו של אייזיאה מיילס שיכול להוות איום בזכות יכולת הקליעה שלו מחוץ לקשת. האדומים יודעים שהמפתח לניצחון הוא בין היתר היכולת של הגארדים להתמודד עם משחק ההגנה הקשוח של קרית אתא, ומקווים לעבור את המבחן הזה ולנצל את יתרון הביתיות כדי לצאת עם הניצחון.

"מחר מתחיל חצי הגמר, כולם יודעים שקרית אתא קבוצה מסוכנת ומאומנת מאוד. הם הוכיחו זאת לאורך כל העונה", אמר דדאס במסיבת העיתונאים היום לקראת המשחק, "הם ניצחו אותנו כבר בדרייב אין, אמנם מוקדם יותר העונה, לפני שהגעתי, אבל אנחנו צריכים להיות מוכנים לדרך המשחק שלהם. הרבה ריבאונד הגנה, הרבה לחץ וניסיונות לחטוף את הכדור. אני מנסה להכין את השחקנים מנטלית וטקטית לשחק את המשחק שלנו ולשלוט בנעשה על המגרש. אנחנו רחוקים שני ניצחונות מהגמר וארבעה מאליפות, אז מדובר במשחק חשוב מאוד".

אייזיאה מיילס לצד עידן זלמנסון הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נשאר מחוץ לסגל. מיילס עם זלמנסון/ברני ארדוב

עירוני קרית אתא לא חלמה להגיע לשבוע השני של חודש יוני כשהיא עוד במשחק. בתחילת הבית העליון היה נראה שהריצה של החבורה של שרון אברהמי תגיע לסיומה בגלל מבול של פציעות של שחקני מפתח ורצף של הפסדים, אלא שקרית אתא התעשתה, קיבלה את כל השחקנים שלה בחזרה ובסדרה נגד מכבי רמת גן הייתה טובה יותר ויצאה עם שלושה ניצחונות דרמטיים ועם הכרטיס לחצי הגמר. במועדון משדרים לשחקנים מאז הניצחון על רמת גן שלמרות היותם אנדרדוג, הם מאמינים שהם יוכלו להמשיך במסע. כדי לעשות זאת, בקרית אתא ינסו לייצר יתרון דרך הגנה ויציאה להתקפות מעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully