וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהמי מאמין: קרית אתא יכולה להדהים גם בחצי הגמר

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 22:50

אחרי שהביסה 0:3 את מכבי רמת גן ברבע הגמר, גם כוכב קרית אתא ג'יימס בייטמון מודה: "יש לנו קבוצה מיוחדת, שלא נכנעת". ברנר: "זה לא היה אמור להיגמר ככה"

שרון אברהמי, מאמן עירוני קרית אתא. מאור אלקסלסי
"עם הלב והווינריות עשינו משהו בלתי נשכח". אברהמי/מאור אלקסלסי

עירוני קרית אתא רשמה קאמבק נהדר, ניצחה את מכבי רמת גן 72:74 בתום הארכה והשלימה סוויפ של 0:3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, בדרך להעפלה אל שלב ארבע האחרונות לראשונה בתולדותיה. היא תפגוש את הפועל תל אביב שהדיחה את הפועל חיפה. מכבי עירוני רמת גן כבר הובילה ב-13 נקודות הפרש, אבל בעיטה מפוארת בדלי הביאה להפסד שמיני ברציפות ולסיום העונה שלה.

ג'יימס בייטמון, שחקן עירוני קרית אתא. מאור אלקסלסי
מלאי אמונה. בייטמון/מאור אלקסלסי

ג'יימס בייטמון, שבלט עם 23 נקודות, אמר בסיום: "זה מדהים, משהו שתמיד חלמתי עליו, מעולם לא ניצחתי סדרת פלייאוף, אני שמח בשביל העיר. המשפחה שלי הקריבה כדי שאהיה כאן, והתחושה נהדרת. קשה לי להסביר כמה זה משוגע, המשפחה שלי מתוחה בגלל המצב, התמודדתי עם פציעות, כך שאני מתרגש, ואנחנו הולכים לחגוג. יש לנו קבוצה מיוחדת, שלא נכנעת, לא מפסיקה להילחם, אנחנו פשוט ממשיכים, יש בנו אמונה שאנחנו יכולים לנצח בכל משחק".

המאמן המנצח שרון אברהמי: "עלינו ליגה לפני שנתיים כנגד כל הסיכויים, והשנה אנחנו עם התקציב הכי נמוך בליגה, עם שלושה זרים בלבד. לא היינו במשחק היום, אבל עם הלב והווינריות עשינו משהו בלתי נשכח. מגיעה הרבה הערכה לכל הצוות, שמתכוננים בצורה נהדרת. הלב הגדול שלנו, וההגנה שלנו. עכשיו אנחנו מגיעים לחצי הגמר, ומאמינים שנוכל לנצח כל קבוצה".

שמוליק ברנר, המאמן המפסיד: "זה לא היה אמור להיגמר ככה, אבל זה חלק מהספורט. הפסדנו כל משחק על כמה מהלכים קטנים. בייטמון וסטיבנס היו מצוינים מבחינה אישית, ולנו היו יותר מדי איבודים שפגעו בנו. לא משנה מה למדתי על עצמי, אני רוצה לנצח. הגענו לישורת האחרונה עם קבוצה שהרגשנו שיכולה לעשות את זה, וזה לא קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully