וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מחכה לשחקן ההגנה של העונה: "הגארדים שלנו עדיפים"

3.6.2024 / 10:00

האדומים נותנים כבוד לקרית אתא וגיא פלטין, אבל משוכנעים שהדרך לגמר סלולה: "אוי ואבוי אם לא נעבור". אניס מלא בביטחון: "המטרה - אליפות"

תקציר מחצי גמר הפלייאוף הספרדי בכדורסל: ברצלונה - ריאל מדריד 95:92 (3:0 בסדרה)/ספורט1

הפועל תל אביב עלתה אמש (ראשון) לחצי גמר הפלייאוף בליגת העל כשהשלימה ניצחון 0:3 בסדרת רבע הגמר על הפועל חיפה. במשחק השלישי הביסה הקבוצה של סטפנוס דדאס 65:83 את האדומים מהכרמל, במשחק שנגמר במהלך הרבע השני בזכות ריצה של שהובילו ג'ון הולנד וטיילר אניס.

האדומים היו מרוצים מהיכולת במהלך הסדרה, והעובדה שהשחקנים ידעו להתעלות גם במשחקים פחות טובים. אמש חזר לסגל קייל אלכסנדר ורשם 6 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-21 דקות כשברור שנכון לעכשיו הוא הזר בכושר הפחות טוב אצל האדומים. בצוות המקצועי יקבלו החלטה במהלך הימים שעד המשחק נגד קרית אתא האם להלבישו לחצי הגמר, או להשיב את אייזיאה מיילס שלא שיחק אמש.

טיילר אניס שחקן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
אל תדאג אין מקום לחשש. טיילר אניס/מאור אלקסלסי

בהפועל נותנים הרבה מאוד כבוד לקרית אתא שניצחה אותם בתחילת העונה בהיכל שלמה, ולא עשתה להם חיים קלים גם בצפון. בקבוצה יודעים שמשחק ההגנה של קרית אתא, בעיקר בכל הנוגע לגארדים הוא איכותי. "פלטין הוא גארד שומר ברמה גבוהה, אנחנו נותנים לו כבוד, אבל הגארדים שלנו טובים יותר", אמרו במועדון, "אוי ואבוי אם לא נעבור את קרית אתא בדרך לגמר".

"לא ראיתי יותר מדי מקרית אתא, קבוצה שמגיעה לחצי גמר היא קבוצה שתבוא למלחמה. זה סדרה של הטוב משלושה משחקים וכל משחק יותר חשוב, נקווה שנוכל לנצח בבית ולצאת לשם לגמור את זה", סיפר טיילר אניס, "היה לי ביטחון גם לפני ששיחקנו נגד מכבי וירושלים, כשנגיע לשחק מולם נתמקד בהם. אנחנו בעיקר מתמקדים בעצמנו, כל עוד אנחנו יודעים לעשות את זה אנחנו נראים טוב. ננסה להינות מהניצחון הזה, וממחר נתמקד ביריבה הבאה".

על ההתאקלמות שלו בהפועל סיפר אניס: "אני פה קצת פחות מחודש, אני לומד את השחקנים ואת המאמן. הקבוצה עוזרת לי מאוד, הם יודעים מה אני עושה טובה, מה אני יכול לעשות כדי לעזור לקבוצה. המטרה היא אליפות, אנחנו עדיין לא שם, יש לנו עוד כמה ימים עד שנוכל להתחרות על המטרה הבאה. שיחקנו נגד קבוצה טובה, אבל שיחקנו את המשחק שלנו ויצאנו עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully