וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי רמת גן בעטה בדלי, עירוני קרית אתא השלימה סוויפ

המארחת הובילה ב-13 נקודות, אבל החבורה של אברהמי כפתה הארכה וניצחה 72:74 בדרך ל-0:3 בסדרה ולהעפלה אל חצי גמר הפלייאוף

מכבי עירוני רמת גן כבר הובילה ב-13 נקודות הפרש, אבל בעיטה מפוארת בדלי הביאה להפסד שמיני ברציפות ולסיום העונה שלה. עירוני קרית אתא רשמה קאמבק נהדר, ניצחה 72:74 בתום הארכה והשלימה סוויפ של 0:3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, בדרך להעפלה אל שלב ארבע האחרונות לראשונה בתולדותיה. היא תפגוש את המנצחת בסדרה בין הפועל תל אביב להפועל חיפה.

קרית אתא נקלעה ליום קליעה רע של 6 מ-29 בשלשות (21%), אחרי שני משחקים בהם קלעה כמות דו-ספרתית של סלים מחוץ לקשת, אבל עשתה את העבודה דרך ההגנה כשעצרה את רמת גן ללא סל שדה במשך יותר מ-10 דקות וספגה 22 נקודות בלבד ב-15 דקות מתחילת הרבע הרביעי ועד סיום המשחק.

קלעו למכבי רמת גן: ג'ורדן כהן 23 (5/7 ל-2, 3/6 ל-3, 4 חטיפות), אדם אריאל 13, נוני אומאט 12, מנג'וק מת'יאנג 8 (13 ריבאונדים), איתי מושקוביץ 7, ג'יי פי טוקוטו (8 ריבאונדים, 3 חטיפות), כרם משעור ובניה סרור 3 כל אחד.

קלעו לעירוני קרית אתא: ג'יימס בייטמון 23 (11/15 מהקו), ג'יי ג'יי קפלן 14 (שיא קריירה, 11 ריבאונדים), רז אדם 8, אקיה פרואיט ואמין סטיבנס (12 ריבאונדים) 7 כל אחד, גיא פלטין ואייזיאה מוסיוס 5 כל אחד, תומר פורת 3, בן שרף 2.

נוני אומאט, מכבי עירוני רמת גן. אילי ארז, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
משחק של להיות או לחדול. אומאט/אתר רשמי, אילי ארז, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

מהלך המשחק

רבע 1:

בייטמון קלע נהדר בסיבוב, מתיאנג העלה את רמת גן על הלוח וקפלן עם 5 רצופות קבע 2:7 לקרית אתא, שבהמשך הגדילה ל-5:12 בעזרת פרואיט ובייטמון אחרי שאומאט קלע שלשה למארחת. כהן רשם את ה-5 הראשונות שלו ומושקוביץ השווה מהקו, בייטמון עצר ריצת 7:0 במהלך של סל ועבירה לפני שמת'יאנג הטביע וצימק ל-15:14 בסוף הרבע.

רבע 2:

אדם קלע, קפלן ספג טכנית ואריאל צימק בנקודה לפני שסרור הפך ל-17:18 במהלך של 3 נקודות ואריאל עם 6 נקודות רצופות הוביל את רמת גן ל-18:24, אחרי פסק זמן של אברהמי וקליעת עונשין של סטיבנס. אחרי נקודה של כהן, שרף ניסה לעצור את המומנטום מהקו, אבל מושקוביץ עם סל בחדירה וסחיטת עבירה, שמר על פער 6. אדם רשם 4 רצופות, מת'יאנג קלע 1 מהקו וכהן רץ מחוף לחוף כדי לקבוע על הבאזר 26:31 לרמת גן בהפסקה.

בן שרף, עירוני קרית אתא. דני מרון
אחרי פתיחה טובה, קרית אתא נקלעה למרדף. בן שרף/דני מרון

רבע 3:

נקודת עונשין של כהן ושלשה של אומאט הציבו את רמת גן ביתרון 26:35, סטיבנס צימק זמנית לפני שאריאל צלף שלשה, הגיע לכמות דו-ספרתית של נקודות והפך גם את ההפרש לכזה. סל נוסף של סטיבנס ועוד אחד של מוסיוס קירבו את קרית אתא, אבל אומאט ומהלך של 3 נקודות מכהן קבעו 32:43 למארחים. מוסיוס פגע מחוץ לקשת, כהן השיב באותו מטבע ומשעור העלה את היתרון ל-13. אדם דייק פעמיים מהקו, אריאל "חיקה" אותו בצד השני ותומר פורת במהלך של סל ועבירה הוריד ל-50:40. בייטמון מהקו ופלטין בליי אפ, דאגו שהפיגור בסיום הרבע יהיה 50:44.

רבע 4:

מת'יאנג הקטין בנקודה, קפלן רשם סל מנגד וקליעת עונשין של טוקוטו הביאה ל-46:52. אחרי נקודה של משעור, קפלן הגיב במהלך של סל ועבירה ופלטין קירב ל-53:52 בשלשה שפתחה את המשחק מחדש. אומאט קלע 2 מהקו, טוקוטו הוסיף מחצי מרחק וסל של קפלן נענה בליי אפ של כהן שקבע 54:59. בייטמון דייק פעמיים מהקו, אומאט עשה זאת גם הוא וקפלן שבר שיא קריירה כשצימק למינוס 3, אבל כהן הגיע ל-20 נקודות בשלשה חשובה. בייטמון ענה לו בשלשה משלו ולאחר מכן הוסיף סל שהוריד ל-64:63. אריאל החטיא 1 מ-2 מהקו, בייטמון סחט עבירה והשווה ל-65:65 כשנותרו 3.3 שניות על השעון. איבוד של טוקוטו הוביל להארכה.

איתי מושקוביץ, שחקן מכבי רמת גן. שקד אבן באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
בעיטה מפוארת בדלי. איתי מושקוביץ/אתר רשמי, שקד אבן באדיבות מכבי עירוני רמת גן

הארכה:

בייטמון הפך לראשונה מאז תחילת הרבע השני, סטיבנס הגדיל וסל של מת'יאנג קירב ל-68:67, לפני שמושקוביץ השווה מהקו. בייטמון רשם קליעות עונשין, כהן חדר מצוין וקבע 70:70, אבל גארד קרית אתא קלע עוד 1 מהקו. מושקוביץ החטיא פעמיים מחוץ לקשת ופרואיט העניש בשלשה שהעלתה את האורחים לפלוס 4. כהן הלך לקו וקלע רק 1, קפלן החטיא משם פעמיים, מושקוביץ הוריד את ההפרש בנקודה ואריאל השתלט על ריבאונד התקפה, אבל זרק שלשה קשה מאוד שיצאה החוצה - וקרית אתא חגגה ניצחון 72:74 שהעלה אותה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully