וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת לאירופה אחרי 19 שנה: מה מצפה למכבי פתח תקוה?

מחזיקת הגביע הטרייה תתחיל את דרכה כבלתי מדורגת בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית ועשויה לפגוש את אייאקס, הפועל באר שבע תסתפק בקונפרנס ליג

תקציר גמר גביע המדינה 2024: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

לא רק תואר נדיר יש למכבי פתח תקוה אלא גם כרטיס לאירופה, 19 שנה אחרי ההופעה הקודמת. הזכייה בגביע המדינה הערב (חמישי) הכניסה את הלוזונים היישר אל הליגה האירופית, המפעל השני בחשיבותו של אופ"א, מעל מכבי חיפה והפועל באר שבע שישחקו במוקדמות הקונפרנס ליג.

בשבוע שעבר נקבע כי מחזיקת הגביע הישראלית תשחק בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, בו מכבי פתח תקוה לא תהיה מדורגת לאור הניקוד הנמוך שלה. המאוכזבת הגדולה היא הפועל חיפה, שלא תהיה באירופה לאור ההפסד של הפועל באר שבע, שכאמור תשתתף במוקדמות הקונפרנס ליג.

בין היריבות אותן תוכל מכבי פתח תקוה לקבל בסיבוב השני נמצאת אייאקס המפוארת, שסיימה חמישית בליגה ההולנדית. פרט אליה ניתן למצוא גם את בראגה, מולדה, ראפיד וינה, רייקה, טרבזונספור, סרקל ברוז', מאריבור ושריף טירספול (אם תעבור את השלב הראשון).

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
היעד הבא: אירופה. שחקני מכבי פתח תקוה/אריאל שלום

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הפועל באר שבע, כמו מכבי חיפה, תהיה מדורגת לאורך כל שלבי המוקדמות בקונפרנס ליג. הקבוצות החזקות יותר בין הלא מדורגות (מבין הידועות כרגע) אותן היא יכולה לקבל בהגרלה הן האקן השבדית, צ'רנו מורה הבולגרית ומי שתפסיד במאבק האליפות בפולין (יגילוניה ביאליסטוק או שלונסק ורוצלב). פרט לכך יהיו קבוצות מאירלנד, ויילס, לטביה, לוקסמבורג, סן מרינו וכו'.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע לאחר שנפצע, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
אכזבה בדרך לקונפרנס ליג. מיגל ויטור/אריאל שלום

התאריכים

הגרלת סיבוב המוקדמות השני: 19 ביוני
משחק ראשון: 25 ביולי. הגומלין: 1 באוגוסט

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 22 ביולי
משחק ראשון: 8 באוגוסט. הגומלין: 15 באוגוסט

הגרלת הפלייאוף: 5 באוגוסט
משחק ראשון: 22 באוגוסט. הגומלין: 29 באוגוסט

הגרלת שלב הליגה: 30 באוגוסט
המשחקים: 25-26 בספטמבר עד 30 בינואר (שמונה מחזורים)

כמו בליגת האלופות, הפורמט החדש עובד על פי השיטה השוויצרית: שלב ליגה במקום שלב בתים. 36 קבוצות שנמצאות כולן בליגה אחת משותפת, כאשר מדובר בארבעה משחקי בית וארבעה משחקי חוץ מול יריבה מכל דרג. שמונה הראשונות (אלה עם הניקוד הגבוה ביותר) בתום שמונת מחזורי הליגה, מעפילות ישירות לשמינית הגמר. מדורגות 9 עד 24 יתמודדו ביניהן בשלב נוקאאוט על הזכות להישאר במפעל, כשהמנצחות ישלימו את תמונת שמינית הגמר והמפסידות יסיימו את דרכן באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully