וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "לא חושב שההפסד ישפיע על עתידי". חשש שוויטור סובל משבר

30.5.2024 / 22:51

מאמן הפועל באר שבע אחרי גמר הגביע: "לא היינו מספיק טובים, ברכות לזוכה. הבטחנו את אירופה, שזאת מטרה חשובה". ויטור: "מבקש סליחה מהאוהדים"

תקציר גמר גביע המדינה 2024: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

אכזבה עצומה הערב (חמישי) בהפועל באר שבע אחרי ההפסד 1:0 למכבי פתח תקוה בגמר גביע המדינה. הקבוצה מבירת הנגב קיוותה שהמשבר במחזורי הסיום של הליגה לא יגרר למשחק על התואר, אבל התקשתה מאוד, בקושי סיכנה את השער של היריבה והפסידה. באר שבע תהיה בעונה הבאה במוקדמות הקונפרנס ליג בזכות המקום השלישי בליגה, אבל פספסה השתתפות במוקדמות הליגה האירופית.

"אכזבה עצומה, כל מפסידה בגמר גביע תמיד מאוכזבת", אמר המאמן אליניב ברדה, "המשחק אמנם היה די שקול, אבל לא שיחקנו מספיק טוב. ברכות לזוכה. ההרכב שפתח היום היה שונה לחלוטין מזה שפתח במשחקים האחרונים שבהם לא הצלחנו בליגה".

לגבי עתידו במועדון אמר: "לא חושב שלהפסד יש השפעה. השחקנים רוצים להצליח, אין לזה קשר אלי. הייתי בשיחה עם אלונה, נשארו עוד דברים שצריך לפתור ואני מאמין שנפתור. הכיוון תמיד חיובי".

על העונה שעברה על הפועל באר שבע: "אני חושב שבעונה הזאת, עם מה שעברנו בדרום והמלחמה שעצרה את הליגה - לא היה פשוט לשחק בבאר שבע ובכלל בדרום. הבטחנו את אירופה, שזאת מטרה חשובה. מאוד רצינו לסיים את זה עם תואר".

הלדר לופס הפועל באר שבע, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
המומנטום השלילי נמשך גם בגמר הגביע/אריאל שלום

מיגל ויטור נפצע בכף הרגל לקראת הדקה ה-70, הצליח למשוך כמה דקות, אבל הוחלף בדקה ה-75. בקבוצה יש חשש שהבלם הוותיק סובל משבר בכף הרגל והוא ייבדק. ויטור אמר אחרי המשחק: "זה מרגיש אפילו גרוע יותר לאכזב את כל מי שהגיע לכאן, אני רוצה לבקש מהם סליחה. מאוד מאכזב לסיים כך את העונה, אין מה לומר".

עוד בוואלה!

מכבי פ"ת זכתה בגביע המדינה אחרי 0:1 על הפועל ב"ש

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
הפסד כואב/אריאל שלום
שחקן הפועל באר שבע, רועי גורדנה, אחרי גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
פרס שלא ממש מנחם. גורדנה/אריאל שלום
מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה. אריאל שלום
ברדה לא מצא פתרונות/אריאל שלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully