וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של קין מבהירה: "מגנה את חמאס, אין לי אג'נדות"

קלודין קין טענה כי התמונות מרפיח "מרסקות כמו ב-7 באוקטובר", וענתה לביקורת של גולשים ישראלים: "רוצה שהחטופים יחזרו ושיהיה שלום"

צפו בהקפת האליפות של מכבי תל אביב/ספורט1

אשתו של רובי קין התבטאה לא פעם בעד ישראל מאז השביעי באוקטובר, ואף שילמה על כך מחיר כבד ברשתות החברתיות עם אינספור תקיפות וביקורות.

הלילה (בין שני לשלישי) היא פרסמה פוסט נוסף, על רקע האירועים האחרונים ברפיח, ובו כתבה: "החזירו את החטופים והלוואי שיהיה שלום. התמונות מהיום מספיקות. אף חפים מפשע או ילדים צריכים להיפגע בצד הישראלי או הפלסטיני, ואין שום יוצאים מהכלל. זו אנושיות בסיסית. חפים מפשע וילדים זקוקים להגנה. כאמא, התמונות הללו מרסקות בדיוק כמו שהתמונות מה-7 באוקטובר ריסקו. העולם זקוק לשלום".

קלודין קין הוסיפה וכתבה: "כל ילד הוא הכל עבור מישהו. אני כל כך מצטערת, קטנים שלי, אני כל כך מצטערת".

לא מעט גולשים ישראלים ביקרו את דבריה של קין, ובחלוף מספר שעות היא הוסיפה וכתבה: "לא רציתי לפגוע באף אחד עם ההודעה שלי, הכוונות היו טובות. כשאמא רואה ילד כואב זה דוקר לה בלב, לא משנה מאיפה הילד. אני אנושית. אין לי אג'נדה פוליטית. אני מגנה את חמאס, רוצה שהחטופים יחזרו ושיהיה שלום".

רובי קין, קלודין קין. Kevork Djansezian, GettyImages
קלודין ורובי קין/GettyImages, Kevork Djansezian
sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

כזכור, לפני שבוע בדיוק ענתה קין לביקורות הרבות ברשתות החברתיות וטענה: "לוחמי המקלדת נבהלים כשאני מסמנת אותם. למדתי לפני זמן רב שאלה פרופילים פייק, אנשים חסרי ביטחון הם אלה שמתעללים ברשתות החברתיות. זה לא מטריד אותי. אני כאן באירלנד עם הילדים שלי ומותר לי להעריך את ההישגים של אבא שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully