וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "הנשיא החליט שצריך שינוי. אשמח לחזור לברצלונה בעתיד"

המאמן המפוטר ערך מסיבת עיתונאים אחרונה: "אני עדיין מלא מוטיבציה ונרגש, אבל המועדון בחר ועליי לקבל זאת. תמיד אהיה זמין עבור ברצלונה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

לאחר ההודעה על פיטוריו ולפני משחק הפרידה מול סביליה במחזור הסיום של העונה בספרד, צ'אבי ערך היום (שבת) את מסיבת העיתונאים האחרונה שלו כמאמן ברצלונה והבהיר כי הוא "גאה" בעבודתו ו"לא מתחרט על דבר".

"הייתי צריך לקבל החלטות חשובות, נהגתי בכנות כלפי המעסיקים שלי וכלפי השחקנים", אמר המאמן הנפרד. "אני חושב שעבדנו יחד בכבוד ועם הרבה אהבה למועדון. אלה לא היו ימים קלים. אני בתפקיד כבר שנתיים וזה לא קל, בטח לא במצב הנוכחי. עשינו עבודה טובה, גם אם לא השגנו את המטרות שלנו העונה. הקבוצה צברה ניסיון ועקומת הלמידה הייתה גבוהה. אתמול נפגשתי עם הנשיא והוא פרט בפניי את הסיבות לגבי הצורך של המועדון בשינוי מאמן. אני חייב לכבד את זה. אני איש של המועדון ותמיד אהיה זמין עבור ברצלונה. אני 'קולה' לעד ואמשיך להיות כזה".

צ'אבי באימון האחרון כמאמן ברצלונה. MANAURE QUINTERO/AFP, GettyImages
אומר שלום, אבל שואף לחזור. צ'אבי הבוקר באימון האחרון/GettyImages, MANAURE QUINTERO/AFP

עוד בוואלה!

ברצלונה הודיעה לצ'אבי על פיטוריו, האנזי פליק צפוי להחליפו

לכתבה המלאה

כאשר נשאל איך הגיב להחלטה, אמר צ'אבי: "הם אלה שהחליטו, זה לא משנה אם אני מבין את זה או לא. הם חושבים שצריך שינוי. אני עדיין מלא מוטיבציה ונרגש. אני מאמין בסגל הזה, גם אם ברור שיש שינויים שצריכים להיעשות".

לגבי חזרה אפשרית בעתיד, הבהיר: "בטח, למה לא? אני רואה את עצמי חוזר מתישהו, אשמח שזה יקרה. זה המועדון של חיי. עברנו רכבת הרים רגשית, אבל אני אוהב להיות בברצלונה ולעבוד בברצלונה. אני לא סוגר את הדלית. אני מקווה שתינתן לי ההזדמנות לחזור בעתיד. אני מודה לנשיא ולמנהלים הספורטיביים, לא הייתה לי בעיה עם ראשי המועדון. הסתגלתי לנסיבות. פשרה בנוגע לחוזה? לא תהיה בעיה בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully