וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האנזי פליק יכול להחזיר לברצלונה את הקסם של גווארדיולה"

המאמן הגרמני סיכם את כל תנאיו, לותר מתיאוס מרוצה: "הסגנון שלו מתאים למועדון". ויש גם מועמד לחיזוק שהמחליף של צ'אבי מכיר היטב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

ברצלונה הודיעה אמש (שישי) באופן רשמי על פרידה דרמטית מצ'אבי, וכעת הכל ערוך ומוכן למינוי המחליף - האנזי פליק. לפי דיווחים בספרד כל הפרטים כבר סוכמו, והמאמן הגרמני יחתום רשמית ככל הנראה ביום שני לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. פליק שוחח עם דקו ביום רביעי האחרון והוא מוערך מאוד גם על ידי הנשיא ז'ואן לאפורטה. הגרמני יביא איתה שני עוזריו משלו - טוני טפאלוביץ' ומרכוס סורג - אך ישאיר את מאמן השוערים הנוכחי ואת מאמני הכושר הנוכחיים של ברצלונה.

"הסגנון של האנזי מתאים לברצלונה", אמר לותר מתאוס - שמכיר היטב את פליק. "ברצלונה סיפקה הצגות כדורגל אדירות עם פפ גווארדיולה, והאנזי יכול להחזיר את הקסם הזה. הוא רוצה לשחק כדורגל התקפי ויפה ויוכל גם לקדם את היהלומים הצעירים במועדון. אני שמח מאוד בשבילו, הוא שוחח עם המועדון במשך זמן רב וכעת מקבל את ההזדמנות שלו בקבוצה הגדולה בעולם".

מאמן נבחרת גרמניה, האנזי פליק. ANP, GettyImages
ישקם את ברצלונה? פליק/GettyImages, ANP

לפי דיווחים בספרד, פליק כבר סימן את מי היה רוצה לראות בקבוצה בעונה הבאה - יוזואה קימיש, ששיחק תחתיו בבאיירן מינכן. "האנזי מאוד אוהב אותו", טען מתאו מורטו, "העניין ברור מאוד". העניין הזה של הקטלאנים וגם של ריאל מדריד החל עוד לפני מינויו הצפוי של פליק, יש לציין. קימיש נשאל לגביו בחודש שעבר וטען: "אני לא חושב על זה. מן הסתם ברצלונה וריאל מדריד קבוצות ענקיות עם היסטוריה גדולה, אבל קודם לכן אדבר עם באיירן ואז נראה". חוזהו הנוכחי בבווארים יסתיים ב-2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully