וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה לצ'אבי על פיטוריו, האנזי פליק צפוי להחליפו

הנשיא ז'ואן לאפורטה נפגש עם המאמן ובישר לו על ההחלטה להיפרד בסיום העונה. הגרמני סיכם לשנתיים ועל פי "סקיי" כבר התבשר שהתפקיד שלו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

אם ב-24 השעות האחרונות עוד פורסמו מספר הכחשות על כך שהאנזי פליק בדרך לברצלונה, הבוקר (שישי) נראה שכבר שום דבר לא ימנע את הגעת הגרמני לקטלוניה. בשעות הצהריים הודיעה ברצלונה רשמית על פגישה בין הנשיא ז'ואן לאפורטה לצ'אבי, במהלכה המאמן שמע כי הוא מפוטר ושמשחק החוץ נגד סביליה ביום ראשון במחזור סיום העונה, יהיה גם האחרון שלו על הקווים במועדון.

כזכור, צ'אבי הצהיר בעצמו במהלך העונה על החלטתו לעזוב, לאחר מכן סיכמו הצדדים על המשך דרכו לעונה נוספת ולמרות הכל בשבועות האחרונים החליט לאפורטה לבצע זעזוע. מחליפו טרם הוכרז, אבל בגרמניה ובספרד מדווחים פה אחד על כך שזה יהיה האנזי פליק הגרמני, שכבר התבשר על ידי ראשי המועדון על פי הפרסומים כי הוא המאמן החדש של הקבוצה החל מהעונה הבאה. בהודעה על פיטורי צ'אבי, אישרה ברצלונה כי ימונה מאמן חדש "בימים הקרובים".

מאמן נבחרת גרמניה, האנזי פליק. ANP, GettyImages
חוזר לאמן ומגשים חלום. האנזי פליק/GettyImages, ANP

לפי "סקיי גרמניה", האנזי פליק מגשים חלום בעצם הגעתו לברצלונה. כבר אתמול נחשף בעיתון "אס" כי המנהל המקצועי של ברצלונה, דקו, היה זה שהעדיף את פליק כמחליפו של צ'אבי.

פליק אמור לחתום לשנתיים על פי הפרסומים ולמעשה ישוב לאמן קבוצה מאז שעזב את באיירן מינכן ב-2021 לטובת נבחרת גרמניה שממנה פוטר בספטמבר 2023 אחרי רצף הפסדים מביך. בפליק התעניינו גם קבוצות פרמיירליג ובראשן צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, אלא שהוא העדיף כאמור ללכת אחרי החלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully