וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנזי פליק בדרך לברצלונה: "הצדדים סיכמו לשנתיים"

המאמן הגרמני שזכה בליגת האלופות עם באיירן, בדרך להחליף את צ'אבי ודחה הצעות מקבוצות פרמיירליג. החוזה סוכם לאחר פגישה עם דקו בלונדון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

האנזי פליק עומד לרשת את התפקיד של צ'אבי בברצלונה. למאמן העבר של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה הייתה פגישה טובה, כך לפי דיווח ב"אס", עם המנהל המקצועי של ברצלונה, דקו, שמעדיף את הגרמני כמחליפו של המאמן הנוכחי.

השבוע יצאו דיווחים על כך שדקו טס ללונדון יחד עם סגנו בויאן קרקיץ' כדי לפגוש את פליק וסוכנו פיני זהבי, ואף יש "יחסים טובים בין הצדדים", ובניגוד להכחשות שיצאו לגבי אותה פגישה, ניתן לומר שפגישה כזו אכן התקיימה כאשר היא אף הייתה "מספקת וטובה" והצדדים סיכמו על חוזה לשנתיים.

גם שמו של רפא מארקס, מאמן קבוצת המילואים של בארסה, עלה בזמן האחרון כאחת מהאופציות לאימון הקבוצה, אך המועדון החליט ללכת בסוף כאמור על המאמן הגרמני, כאשר נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה העדיף שמאמן גרמני יחליף את צ'אבי בתפקיד. ברצלונה תצטרך להיפרד רשמית מצ'אבי בימים הקרובים, כאשר בינתיים יעמוד על הקווים במשחק האחרון של העונה מול סביליה.

מאמן ברצלונה צ'אבי. רויטרס
לפני הגעת פליק ברצלונה תצטרך להיפרד ממנו. צ'אבי/רויטרס

המאמן הגרמני היה מבוקש גם במספר קבוצות פרמיירליג כולל צ'לסי שפיטרה את מאמנה מאוריסיו פוצ'טינו, אך פליק העדיף לנסות להשיג את משרת האימון במועדון הקטאלני וקיווה שהחלטת בארסה על זהות המאמן תהיה מהירה ככל הניתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully