וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ינאי תוקף: "אם מכבי לא מסוגלת לארח אותנו כראוי, שתארח בחדרה"

בעלי הפועל תל אביב זעם אחרי ההפסד בדרבי על התנהלות המארחת: "שום סיבה שחווית לקוח כזו תהיה מקובלת. לא נגיע לשחק ביד אליהו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

ההפסד 88:82 בדרבי התל אביבי למכבי גרר תגובות זועמות רבות מצד הפועל תל אביב, כשמלבד ההאשמות של המאמן סטפנוס דדאס כלפי צוות השיפוט וההטרלות של המועדון הצהוב עם השירים שהושמעו בהיכל יד אליהו, הערב (חמישי) הצטרף בעלי הפועל, עופר ינאי, כשפרסם ברשת החברתית "X" את מחשבותיו אחרי ההפסד עם טענות קשות נגד היריבה העירונית.

"במהלך היום קיבלתי את העדויות שלכם על החוויה אמש בהיכל מנורה", פתח ינאי את דבריו. "מסתבר ש'הכנסת האורחים' כללה את האלמנטים הבאים: בידוק מוגזם ולא אחיד (ללא המלצת משטרה תומכת), סגירת מזנונים וברזיות, כיבוי מזגן ויחס אגרסיבי ומתלהם. אין שום סיבה שחווית לקוח כזו תהיה מקובלת. עדכני את יו"ר הליגה שככל שלא יתבצע תיקון עמוס ביחס לאוהדי הפועל, לא נגיע לשחק בהיכל מנורה".

בעלי הפועל גם העמיד תנאים והשווה את הדרבי בחוץ לבין הדרבי בבית האדום: "אם מכבי לא מסוגלת לארח אותנו בצורה ראויה בהיכל מנורה, שתארח אותנו בהיכל בחדרה. לשם השוואה, כשאוהדי מכבי מגיעים לדרייב-אין, הם נהנים מכניסה מהירה, מזנון נפרד ומזגן עובד. בנוסף, בביקור הבא שלנו בכוונתי לוותר על כרטיס ה-VIP שלי ולהיכנס כאוהד מן השורה על מנת לראות ולחוות מכלי ראשון את חווית האירוח המתוקנת. מנצל את ההזדמנות להחמיא לקהל שלנו שלא נגרר לפרובוקציות ושמר על קור רוח. נישאר ממוקדים במטרות העונה".

עופר ינאי בעלים הפועל תל אביב. דני מרון
התלונות על ההפסד בדרבי ממשיכות. עופר ינאי/דני מרון

לאחר הפוסט של ינאי, נמסר ממועדון הפועל תל אביב: "בעקבות ההתייחסות המבישה לאוהדי הקבוצה במשחק אמש, שלא בפעם הראשונה, הפועל תל אביב עדכנה את יו"ר המנהלת ארי שטיינברג כי יש לבצע תיקון עמוק ביחס לאוהדי הפועל. כפי שתועד ופורסם בתקשורת, מנהל האירוע במשחק הנחה את המאבטחים לבדיקה קפדנית במגנומטרים ובאוהלי בידוק אך ורק של אוהדי הפועל תל אביב. כתוצאה מכך, חלק מהאוהדים דיווחו על אלימות משטרתית והטרדות. בנוסף, בתוך האולם נמנע מחלק מהאוהדים והאוהדות המעבר לשירותים ולנקודות השתייה.

"אם למנהלת הליגה אכפת מהקהל שמגיע למשחקים, מן הראוי שיוצבו משקיפים בכניסות להיכל, באוהלי הבידוק ובכניסות ליציעים. ברור לכולם שיש לטפל ולנסות למנוע אירועים שאינם ראויים, אך ההתייחסות לכל האוהדים כמי שלא זכאים לתנאים בסיסיים ביציע אינה מקובלת".

במחזור הסיום של הבית העליון, הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל ירושלים בשבת הקרובה (21:20).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully