וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדאס: "השופטים נתנו דחיפה למכבי כי התלוננו אחרי ירושלים"

22.5.2024 / 23:21

מאמן הפועל תל אביב התלונן אחרי הפסד הבכורה: "אני יודע איך זה עובד. לא אכפת לי אם אני לא נעים לאנשים. 25 דקות היינו יותר טובים"

צעדת אוהדי הפועל תל אביב לפני הדרבי בכדורסל/איתי אניג'ר

סטפנוס דדאס היה לא שקט בתום הפסד הבכורה שלו בהפועל תל אביב. המאמן השמיע ביקורת רבה לאחר ה-88:82 בדרבי אצל מכבי תל אביב, שגזל סופית מהאדומים את הסיכוי לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון.

"25 דקות היינו יותר טובים ממכבי, אסטרטגית ומנטלית. הם עשו את הריצה שלהם, הענישו על טעויות הגנתיות שלנו. נתנו לבלאט, בראון וסורקין לקלוע, לא זריקות פנויות לגמרי, אבל מספיק פנויות. יצרנו הרבה זריקות שלא קלענו, ודווקא את הזריקות הקשות קלענו. גם ב-9 הפרש שכנעתי את השחקנים שאפשר לנצח, יצרנו כמה איבודי כדור, וזה חשוב להישאר רציניים עד הסוף", סיכם דדאס את המשחק.

היווני, אשר לחובתו נשרקה עבירה טכנית, הלין: "היו לי תלונות לשופטים, הם נתנו להם דחיפה קטנה כי הם התלוננו על השיפוט במשחק מול ירושלים. אני יודע איך זה עובד הם לא חידשו את השעון כשהיה לנו ריבאונד התקפה, ריברו היה כל התקפה 11 שניות בצבע, 20 שניות. הם התחילו את הרבע השלישי עם 8 זריקות עונשין ב-2 דקות. יחס שונה לכל קבוצה. אני אדבר עם האנשים שלי. באתי לעשות את העבודה שלי, לא רק לסמן תרגילים, צריך לדבר על הדברים האמיתיים. לא אכפת לי אם אני לא נעים לאנשים, אני אעשה הכל בשביל העבודה. אניס זרק 2 זריקות עונשין, זה חלק מהקריטריון שקיבלנו, אנגולה חדר 20 פעמים לסל ושרקו לו עבירה אחת. זה לא רציני".

סטפנוס דדאס מאמן הפועל תל אביב עם שחקניו. דני מרון
מאוכזבים. דדאס ושחקני הפועל תל אביב/דני מרון

דדאס הבהיר: "מכבי לא ניצחה בגלל השופטים, אני מתלונן, אבל ברכות למכבי. היה לנו רבע שלישי רע, זאת המציאות. כמאמן יש לי סבלנות ואני רוצה את פסקי הזמן שלי לסוף, אני עובד על זה. אפילו את הצ'אלנג' לקחתי בשביל פסק הזמן. אולי אני הייתי היחיד שחשב בסוף שאנחנו יכולים לעשות את זה, הצלחנו עם קצת לחץ. אני אנתח את המשחק, אבל אחרי חמישה ניצחונות ושלושה רבעים טובים נגד מכבי, זאת השאלה הראשונה? על איחור בפסק זמן?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully