וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב הגיבו להטרלות: "גם אנחנו יכולים לרדת נמוך"

23.5.2024 / 7:10

הצהובים עקצו עם שירים ברמקולים, האדומים הגיבו: "חוקי אבל לא מכובד". אנגולה מודה ש"יש עדיין בעיה של כימיה", אבל אופטימי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

רצף הניצחונות של הפועל תל אביב תחת סטפנוס דדאס הגיע אמש (רביעי) לסיומו עם הפסד חוץ למכבי תל אביב בדרבי 88:82. בעקבות ההפסד איבדה הפועל סיכוי לזכות במקום הראשון בתום הבית העליון, ותסיים את הליגה במקום השני, כשהיא תגלה הערב או ביום ראשון מי מבין עירוני נס ציונה, הפועל עפולה או הפועל חיפה תעמוד בדרכה לחצי גמר הפלייאוף. לאדומים עוד מחכה במוצאי שבת משחק לפרוטוקול נגד הפועל ירושלים בארנה, בו היא צפויה לחלק את דקות המשחק בין שחקני הסגל.

הפועל יצאה עם תחושת פספוס מהיכל מנורה. הקבוצה של דדאס שלטה במשחק במחצית הראשונה וירדה להפסקה ביתרון 31:40, כשתוכנית המשחק ההגנתית עבדה בצורה טובה מאוד. אבל העניינים השתנו לחלוטין במחצית השנייה. מכבי החלה להעניש את האדומים על טעויות הגנתיות, יצרה מומנטום, הפכה את המשחק והשיגה את הניצחון בעוד הפועל קלעה לא טוב מחוץ לקשת, עם 2 קליעות מוצלחות מ-16 ניסיונות לג'ון הולנד ובראיין אנגולה.

סטפנוס דדאס מאמן הפועל תל אביב עם שחקניו. דני מרון
עדיין מחפשת כימיה בין השחקנים לבין עצמם, ובין השחקנים למאמן. הפועל תל אביב/דני מרון

"ספגנו הרבה נקודות במחצית השנייה, הם קלעו זריקות פנויות, הם יצאו לריצה. אתה לא תשמור קבוצה שהייתה רחוקה ניצחון אחד מהפיינל פור על 30 נקודות למחצית, ניסינו לעצור את הריצה שלהם, אבל עשינו טעויות קטנות, וקבוצה כזאת יודעת להעניש כשעושים טעויות", סיפר אנגולה בסיום, ומצא נחמה ביכולת של טיילר אניס. "זה רק המשחק השני של טיילר, אבל הוא שיחק טוב. אנחנו מנסים ללמוד את השיטה של המאמן, יש לנו שחקנים טובים מאוד, שחקנים עם אייקיו כדורסל גבוה. עם האנשים שיש לנו - יש לנו סיכוי להגיע עד האליפות".

אנגולה לא התייחס יותר מדי לטענות של מאמנו לשופטי המשחק ואמר על יכולתו: "במהלך העונה קרו לי הרבה דברים, היו לי כל מיני פציעות. בתקופה האחרונה סוף סוף נכנסתי לקצב. דדאס הגיע ואני מכיר את השיטה שלו, שיחקתי תחתיו שנה שלמה והרבה זמן נגדו. אני מנסה להישאר בקצב. הקליעה שלי לא תמיד יציבה, אבל אני צריך לשמור על עקביות. החברים שלי לקבוצה בוטחים בי, דדאס דואג שכולם יבטחו אחד בשני".

לסיום התייחס אנגולה לכישלונות של הפועל עד כה העונה במאני טיים: "אני לא חושב שיש לנו דאגות גדולות מדי. יש לנו עדיין בעיה של כימיה, היו פה 10-11 זרים, וזה לא קל. אני מאמין שנהיה בסדר, היינו רחוקים שניים-שלושה סלים נגד קבוצה טובה מאוד, הם זכו בהרבה כדורים של 50:50, נצטרך לתקן את זה ולקלוע כמה סלים. אני קלעתי 1 מ-7, ג'ון 1 מ-9. אנחנו קולעים יותר טוב בימים רגילים. נראה את הוידאו ונתקדם משם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים בסיום. דני מרון
הצהובים הטרילו, האדומים זעמו/דני מרון

הדרבי אמש היה אחד הרגועים בשנים האחרונות בכל הנוגע לאירועים שהתרחשו מסביב למשחק. לא הודלקו אבוקות או רימוני עשן, הדרבי עבר ללא אלימות פיזית וגם האוהדים האדומים נכנסו יחסית מהר יותר ממה שהתרגלו בשנים האחרונות, למרות כעס גדול על הצבת אוהלי בידוק גדולים ומגנומטרים גדולים רק ביציעי הפועל.

אלא שבהפועל תל אביב לא אהבו את ההטרלות של מכבי תל אביב שהשמיעו ברמקולים שירים של אייל גולן ולהקת בנזין בהם הוזכרה העובדה שקבוצת הכדורגל של המועדון ירדה לליגה הלאומית ותשחק בימי שישי. "אין בעיה עם ההטרלות של מכבי, אין בזה שום דבר לא חוקי", אמרו בהפועל אמש, "אבל ההתנהגות הכללית שלהם היא לא מכבדת. הם הראו שהם יודעים ורוצים להתנהג בצורה לא מכבדת. אנחנו גם נדע לרדת נמוך כשנצטרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully