וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התלבטות גדולה, מכבי ת"א צפויה לקיים אירוע אליפות

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 9:05

הנהלת האלופה הטרייה התלבטה אם לקיים חגיגות בזמן המלחמה, והחליטה לקיים אירוע שיוקדש לזכר הנרצחים והחטופים וישלב את גאוות ההישג עם החיבור לקהילה

אוהדי מכבי תל אביב חוגגים אליפות/אריאל שלום

אחרי שבוע ארוך של לבטים ממושכים, מכבי תל אביב צפויה להחליט היום (רביעי) סופית על קיום אירוע אליפות לאוהדים ביום ראשון הקרוב במתחם האקספו בתל אביב. עוד לפני הבטחת האליפות בשבת האחרונה, בדקו במכבי תל אביב קיום אירוע אליפות במתחם הלייב פארק בראשון לציון אבל לא היו סגורים אם בתקופה כזו, נכון יהיה לקיים אירוע אליפות והאם כדאי לקיימו בראשון לציון, היכן שהתקיימה מסיבת האליפות ב-2019, בעונת האליפות הראשונה של ולדאן איביץ'. בסופו של דבר החליטו במכבי תל אביב כי יש לקיים אירוע כזה בתל אביב במתחם האקספו שיכול להכיל יותר מעשרת אלפים איש.

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
גאווה ואבל, שמחה ויגון, תקופה מלאה ברגשות עזים. אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מאז שבת מתחבטים במכבי תל אביב רבות בסוגייה ותוהים האם יהיה נכון לקיים את האירוע בתקופת המלחמה הזו. כך או אחרת ואחרי שדנו בכך רבות, צפויים במכבי תל אביב להכריע היום על קיום האירוע שיוקדש לזכר הנרצחים, החטופים והמשפחות הרבות שעוברות סבל יומיומי. לאירוע יוזמנו גם מפונים אוהדי הקבוצה ואנשים רבים עימם המועדון נמצא בקשר מאז ה-7 באוקטובר. במכבי תל אביב מרגישים שהאוהדים צריכים לקבל אירוע אליפות וישלבו את האובדן הגדול והכאב של המשפחות ולמעלה ממאה אוהדי הקבוצה שנרצחו ונהרגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully