וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגיית קין מעסיקה את שחקני מכבי ת"א: "חבל אם רובי יעזוב"

22.5.2024 / 6:05

העובדה שהמאמן מתעקש לא לדבר על עתידו גורמת לשחקנים במכבי תל אביב להעריך שהוא לא ימשיך, במועדון ממשיכים לטעון שיש לו חוזה ו"מתנהלים כרגיל". אחרי פגישה עם גולדהאר: בקבוצה גם מחכים להחלטה של זהבי, ומבטיחים - נעבוד כדי שיהיה מלך השערים

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

המשך השתיקה של רובי קין באשר לעתידו במכבי תל אביב, מביא את שחקני האלופה הטרייה להמר שהמאמן שלהם לא ימשיך איתם לעונה נוספת. "יהיה חבל אם רובי יעזוב. הוא והצוות שלו צריכים להמשיך איתנו לאתגרים של העונה הבאה", אמרו אמש שחקנים בקבוצה, שעדיין מקווים לשמוע שהוא נשאר, אבל לאור השתיקה שלו, הם כבר מתקשים להאמין שהוא ישאר.

בהנהלת מכבי תל אביב עדיין לא מכירים בשום דבר אחר, למעט ההסכם שיש לקין גם לעונה הבאה. "אנחנו מתנהלים כרגיל בנוגע לרובי וכל עוד הוא לא הודיע דבר, הוא ממשיך", אומרים גורמים במועדון שגם ממתינים להחלטה של ערן זהבי על עתידו.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. דני מרון
"הוא והצוות שלו צריכים להמשיך איתנו לאתגרים של העונה הבאה". קין/דני מרון
sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מיהו שחקן העונה?

ערן זהבי
מילסון
גבי קניקובסקי
24015 משתתפים

מיהו מאמן העונה?

רובי קין
מסאי דגו
רוני לוי
שרון מימר
חיים סילבס
סלובודן דראפיץ'
29067 משתתפים

מיטש גולדהאר קיים פגישה עם זהבי בשבוע שעבר והוא מעוניין שהוא ימשיך, אבל זהבי עוד מתלבט. זהבי ממשיך במאבק על מלכות השערים וינסה לעבור את דין דוד במחזור האחרון כשמכבי תל אביב תארח את מכבי בני ריינה בשבת הקרובה. "נעבוד בשביל ערן וננסה לעזור לו לסיים כמלך השערים", הבטיחו שחקנים בקבוצה אמש בתום המשחק. "אבל גם אם לא, ערן יסתפק בכל מה שהשיג העונה. אליפות ותואר שחקן העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully