וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן של איל ברקוביץ' פרש ותקף: "כולם צבועים, מאמנים חסרי מושג"

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 23:41

ליאור ברקוביץ' נפרד מהמשחק בגיל 26 בלבד, אחרי 187 דקות קריירה בלבד בליגת העל: "הקלה ענקית. לא זכור לי מאמן אחד טוב. חתמתי הסכם עם אבא: אם אני לא פורץ עד גיל 26, אני פורש"

אייל ברקוביץ' בראיון על סט הצילומים של rusmaz/עידן חלמיש

ליאור ברקוביץ', בנו של כדורגלן העבר איל ברקוביץ', הודיע היום (שלישי) על פרישה מכדורגל בגיל 26 בלבד, וכמו אביו, גם הוא "פתח פה" על הכדורגל הישראלי כשהוא מכנה את המאמנים בענף "חלשים וחסרי מושג" וטוען ש"כולם צבועים".

ברקוביץ' ג'וניור שיחק העונה בסקציה נס ציונה עד ינואר. הוא כבש שני שערים בגביע הטוטו, אך בליגה הלאומית שותף רק כמחליף (10 משחקים) לפני שעזב בינואר. לפני כן שיחק שנתיים וחצי בהפועל פתח תקוה והיה שותף לעלייתה לליגת העל עם שער ליגה אחד. בליגה הבכירה רשם 187 דקות בלבד, במדי הפועל רעננה בעונת 2019/20. היורש הפעיל שנותר הוא טום ברקוביץ' בן ה-22, שמשחק העונה בהפועל כפר סבא.

ליאור ברקוביץ', שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
נעליים שבלתי אפשרי להיכנס אליהן. ברקוביץ'/קובי אליהו

"אם שרן ייני הודיע על פרישה, אז גם אני צריך להודיע. אז פרשתי", כתב ברקוביץ', "וזה הצעד הכי טוב שעשיתי בחיים. הקלה ענקית על הלב.

"להגיד משהו טוב על הכדורגל הישראלי…ממממ טוב. מאמנים חלשים חסרי מושג והבנה. רק לנצח זה מה שהם מלמדים מגיל קטן. עברתי כמה מאמנים בחיים. לא זכור לי אחד טוב.

"חברים מהכדורגל… לא. כולם צבועים וזה בסדר. ממממ עוד משהו קטן. אה כן. יום אחד שחתמתי בהפועל רעננה אשר אלון (הבעלים של רעננה בזמנו) בא אליי ואמר לי: 'ליאור אני לא רוצה ממך הרבה, רק תהיה 1/8 מאבא שלך'. אמרתי לו 'אשר, גם בעוד 100 שנה לא יהיה מישהו במדינה שלנו שיהיה 1/8 מאבא שלי. אז אל תצפה ממני להרבה'.

"ירדנו ליגה באותה שנה ומשם התגלגלתי ללאומית והבנתי שזמני קצוב. אבל שרדתי עד גיל 26 וזהו הספיק לי. ועכשיו אני הכי מאושר בעולם. יש לי בת זוג נהדרת. פתחתי עסק ועכשיו אני יכול להתחיל את החיים האמיתיים.

"תודה אבא שנלחמת ולא ויתרת לשניה. אבל חתמנו על חוזה - עד גיל 26 אם אני לא פורץ, אז אני פורש. אז בייי לכדורגל 2004-2025".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully