וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין החמיא למחליפים, דוידה: "חשוב לזהבי לסיים כמלך השערים"

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 23:25

מאמן מכבי ת"א שיבח את דוידה וביטון וסירב להתייחס לעתידו: "התשובה לא השתנתה". שחקן הכנף: "היתה שנה קשה, חשוב להחזיר את האליפות"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי תל אביב סיפקה הערב (שלישי) עוד חגיגה. האלופה הטריה דשדשה במחצית הראשונה, התפוצצה במחצית השנייה והביסה את הפועל חיפה 0:3, לפני שתסיים את העונה הנהדרת שלה בשבת בבית מול בני ריינה. ערן זהבי כיכב עם צמד (63, 71) והגיע ל-19 שערי ליגה העונה (אחד פחות מדין דוד), דור פרץ הוסיף שער ליגה עשירי העונה (64) והצהובים רשמו משחק ליגה 17 ברציפות ללא הפסד לאדומים מהכרמל.

בסיום המשחק הניף הקפטן הנרגש שרן ייני פעם נוספת את צלחת האליפות מול האוהדים, לאחר שהודיע אמש על פרישה מכדורגל. השחקנים הצהובים הקיפו את ייני וחגגו איתו ממושכות וכמובן שגם הקהל חלק כבוד נוסף לקפטן שהוא כל כך אוהב.

שחקן מכבי תל אביב שרן ייני עם צלחת האליפות. דני מרון
ייני ממשיך לחגוג את האליפות/דני מרון

צפו בחגיגות של ייני

אחרי הודעת הפרישה: שרן ייני חוגג עם שחקני מכבי תל אביב על הדשא בחיפה/ספורט1

"זה כמובן כיף לראות את הקהל חוגג, תמיד כיף לזכות באליפות", אמר רובי קין בסיום. "המחצית הראשונה לא היתה טובה, יכולתי להחליף כמעט את כולם חוץ מרועי משפתי. לא אהבתי את החצי הראשון, אבל עשינו שינויים, דוידה הכניס לנו קצב מהיר, דן ביטון שמר על הכדור וזה לא ממש קרה בחצי הראשון. היינו מאוד דומיננטיים".

על ערן זהבי: "הוא סקורר והוא רוצה לכבוש שערים, גם אני הייתי ככה. הוא ממשיך לכבוש". לסיום, על עתידו והאפשרות שיישאר בעונה הבאה אמר האירי: "אדבר עם האנשים איתם אני צריך לדבר, התשובה שלי לא השתנתה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים, מילסון מניף את צלחת האליפות. דני מרון
גם מילסון הניף שוב את הצלחת/דני מרון

אושר דוידה, שעזר להביא את השינוי מהספסל, הוסיף: "אני רוצה להגיד מילה טובה לאוהדים שלנו, שמח שהחזרנו אותם הביתה מאושרים. עשינו את העבודה במחצית השנייה. אני מאוד אוהב לשחק ליד דן ביטון, הוא אוהב לשחק קדימה ויש לו את הפס האחרון הכי טוב בליגה".

על ערן זהבי, לו בישל פעמיים, אמר: "אני שמח שנתתי לו לכבוש עוד, אני מקווה שהוא יסיים כמלך השערים כי זה חשוב לו". על הזכייה באליפות: "אני מרוצה מאוד, היתה שנה קשה, עליות וירידות, הגענו להרבה הישגים אבל היו גם הפסדים כואבים. היה חשוב להחזיר את האליפות אחרי שלוש שנים".

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים. דני מרון
אכזבה גדולה בהפועל חיפה/דני מרון

לירן סרדל, שרשם לא מעט החמצות הערב, סיכם אצל המפסידה: "פעם ראשונה שאני מגיע לכל כך הרבה מצבים העונה, טיפה יותר חדות והייתי כובש לפחות גול אחד. הגענו להמון מצבים במחצית הראשונה, לצערי לא כבשנו והשער הראשון במחצית השנייה פירק אותנו. זה מאכזב. לא ניצחנו אותם השנה, ולא הצלחנו לעשות את זה. הפועל חיפה זה הבית שלי, אסיים את העונה, נשב, נדבר, נראה מה יהיה. אלוהים גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully